۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

نرم‌افزار جدید Dynamics 365 مایکروسافت برای ادغام ERP و CRM

ایتنا - نرم‌افزار Dynamics 365 که قرار است از پاییز امسال به صورت گسترده وارد بازار جهانی شود، اپلیکیشن‌های کاربردی ویژه را شامل می‌شود.
نرم‌افزار جدید Dynamics 365 مایکروسافت برای ادغام ERP و CRM


مایکروسافت در حال کار کردن روی نرم‌افزار جدیدی موسوم به Dynamics 365 است که ترکیی از ابزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) روی فضای پردازش ابری محسوب می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از کامپیوترورلد، شرکت مایکروسافت در تلاش است این دو فضای نرم‌افزاری را با یکدیگر ادغام کند و اپلیکیشن‌هایی را با اهداف خاص و کاربری ویژه مبتنی بر آن ارائه دهد.

نرم‌افزار Dynamics 365 که قرار است از پاییز امسال به صورت گسترده وارد بازار جهانی شود، اپلیکیشن‌های کاربردی ویژه در زمینه‌های مختلف از جمله خدمات مالی، نگهداری، فروش، عملیات، بازاریابی، پروژه‌های اتوماسیون و سرویس‌های مشتری را در خود جا داده است.

این اپلیکیشن‌ها به صورت کاملا مستقل روی سیستم‌ها مستقر می‌شوند و به کاربران سازمانی امکان می‌دهند تا فقط نرم‌افزارها و ابزارهایی که نیاز دارند را خریداری کنند.

 

سیستم Dynamics 365 همچنین با مجموعه نرم‌افزاری Office 365 مایکروسافت ادغام شده است. اپلیکیشن‌های این مجموعه نرم‌افزاری از مدل معمول دریافت داده استفاده می‌کنند و بر این اساس کاربران به راحتی می‌توانند اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

شرکت مایکروسافت در Dynamics 365 همچنین این امکان را به وجود آورده است تا کاربران بتوانند دیگر ابزارها و نرم‌افزارهای تولید شده در مایکروسافت و شرکای آن را به راحتی در اختیار بگیرند.
 
کد مطلب: 44065
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام