۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴

دستگيري عامل انتشار تصاوير شكار غيرمجاز در فضاي مجازي

ایتنا - رئيس پليس فتا گلستان از دستگيري فردي که اقدام به انتشار تصاوير شكار غيرمجاز در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي کرده بود، خبر داد.
دستگيري عامل انتشار تصاوير شكار غيرمجاز در فضاي مجازي


به گزارش ایتنا از پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)،سرهنگ"حبيب‌الله رجبلي" با اعلام اين خبر گفت: در پي رصدهاي صورت گرفته در فضاي مجازي صفحه‌اي در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي موبايلي مورد شناسايي قرار گرفت كه مدير آن اقدام به نمايش تصوير خود به همراه سلاح شكاري و تعدادي شكار غيرمجاز از قبيل قرقاول، قوچ وحشي و ... کرده بود.


وي ادامه داد: با عنايت به ماده ۱۰ و ۱۲ قانون شكار و صيد و حسب هماهنگي صورت گرفته با سازمان محيط زيست مراتب طي تشكيل پرونده‌اي قضائي در دستور كار قرار گرفت.
رجبلي افزود: در تحقيقات تکميلي و بررسي‌هاي فني و تخصصي محرز شد فردي با هويت مشخص اقدام به ايجاد اين پروفايل کرده كه پس از هماهنگي با مرجع قضائي نام‌برده به پليس فتا احضار شد.

رئيس پليس فتا گلستان بيان داشت: متهم پس از تحقيقات تکميلي به‌عمل آمده و مواجه شدن با مستندات و ادله غيرقابل انکار لب به اعتراف گشود و انگيزه خود از انجام اين‌کار را علاقه به عكس و فيلم‌هاي شكار عنوان داشته است.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: در ادامه پرونده جهت سير مراحل قضائي به دادسراي عمومي و انقلاب گرگان ارسال گرديد.
وي به شهروندان توصيه کرد: از بارگذاري و به اشتراک گذاشتن اقدامات خلاف قانون و عرف جامعه در شبکه‌هاي اجتماعي خودداري کرده و قبل از هر اقدامي در فضاي مجازي عواقب و تبعات آن عمل را مدنظر قرار دهند.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي گلستان در پايان از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR بخش تماس با ما و يا از طريق شماره تماس‌هاي ۲۱۸۲۲۹۶۷، ۲۱۸۲۲۹۴۳ و ۲۱۸۲۲۹۴۵ گزارش کنند.

منبع: پلیس فتا
کد مطلب: 44291
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام