۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۱
دبیر انجمن ICT روستایی کشور

جلسه کارگزاران ICT روستایی با معاون توسعه روستایی رییس جمهور

بر صرف بودجه دفاتر ICT روستایی در همین بخش نظارت شود
ایتنا - یکی از خواسته‌های دفاتر نظارت بر یارانه‌ها و ردیف‌های بودجه که به نام دفاتر ICT روستایی تعریف شده‌اند می‌بشاد تا یارانه‌ها در این دفاتر صرف شوند.
جلسه کارگزاران ICT روستایی با معاون توسعه روستایی رییس جمهور


دبیر انجمن ICT روستایی کشور از برگزاری جلسه مشترک این انجمن با معاون توسعه روستایی رییس جمهور طرح مطالبات کارگزاران روستایی خبر داد.


به گزارش ایتنا از فارس، اکبر آسیایی‌زاده، از برگزاری جلسه مشترک انجمن ICT روستایی کشور، دهیاران،نماینده مردم در مجلس و فرماندار با سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی رییس جمهور خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه ۵ تقاضای اولویت‌دار کارگزاران ICT روستایی مطرح شد.

دبیر انجمن ICT روستایی کشور گفت: با توجه به امکان تعریف هزار خدمت برای روستاها، پیگیری برای ارائه خدمات بیشتر به دفاتر طبق بند ۱۷ ماده ۱۹۴ قانون برنامه پنجم توسعه درخواست شد.

وی ادامه داد: نظارت بر یارانه‌ها و ردیف‌های بودجه که به نام دفاتر ICT روستایی تعریف شده‌اند از دیگر خواسته دفاتر است تا این یارانه‌ها در دفاتر صرف شوند.

آسیایی زاده افزود: پیگیری برای فعال شدن متولی متمرکز کشوری برای دفاتر و حذف فشارهای پست‌بانک برای کسر کارمزد بابت وثیقه نقدی از دیگر مطالبات دفاتر ICT روستایی بود.

دبیر انجمن ICT روستایی کشور تصریح کرد: همچنین درخواست شد برای ارائه حق انتخاب بیشتر به روستاییان، در صورت امکان خدمات سایر بانک‌ها و صندوق‌ها از جمله صندوق کارآفرینی امید و بانک کشاورزی در روستاها نیز ارایه شود.
کد مطلب: 45357
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام