۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸

پلتفرم جدید فیس‌بوک به نام Workplace مخصوص محیط‌های کاری آغاز به کار کرد

ایتنا - پلتفرم جدید فیس‌بوک درست شبیه به فیس‌بوکی است که روزانه یک میلیارد نفر از آن استفاده می‌کنند، با این فاوت که از این پس حساب‌های شخصی و کاری افراد مجزا خواهد بود.
پلتفرم جدید فیس‌بوک به نام Workplace مخصوص محیط‌های کاری آغاز به کار کرد


اولین زمزمه‌ها مبنی بر تلاش فیس‌بوک برای عرضه نسخه جدیدی از این سرویس مخصوص محیط کاری حدود دو سال پیش شنیده شد. در سال ۲۰۱۵ میلادی این شرکت تایید کرد که در حال کار بر روی یک پلتفرم جدید است که Facebook for Work نام خواهد گرفت.


این پلتفرم طی ۲۰ ماه گذشته در مرحله تست بتا قرار داشت و از امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است. فیس‌بوک نام پلتفرم جدید خود را از Facebook at Work به Workplace تغییر داده است.

به گزارش ایتنا از ایران آنلاین، Workplace درست شبیه به فیس‌بوکی است که یک میلیارد نفر به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند، تنها تفاوت اینجاست که از این پس حساب‌های شخصی و کاری افراد مجزا خواهد بود. به این ترتیب کاربران فیس‌بوک می‌توانند محتوای مورد علاقه خود را با همکارانشان به اشتراک بگذارند، عضو گروه‌های مختلف باشند و فعالیت‌های متنوع دیگری انجام دهند بدون اینکه نگران در هم آمیختن حساب‌های کاری و شخصی‌شان باشند.

فیس‌بوک پلتفرم جدید Workplace را در قالب یک اپلیکیشن موبایلی و هم چنین نسخه دسکتاپ راه‌اندازی کرده است که با فید خبری اختصاصی تکمیل می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این سرویس جدید می‌توانیم به Live video، Reactions، Groups، Chats و تماس اشاره کنیم.

از آنجایی که Workplace مخصوص کسب‌وکار خواهد بود، فیسبوک قصد دارد برای استفاده از این پلتفرم از کاربران پول دریافت کند. هزینه استفاده از این سرویس نیز بر مبنی کاربران فعال ماهانه خواهد بود یعنی افرادی که دست کم یک بار در ماه از این سرویس استفاده خواهند کرد. ۱۰۰۰ کاربر اول باید برای استفاده از این سرویس به صورت ماهیانه ۳ دلار پرداخت کنند، ۱۰۰۱ تا ۱۰۰۰ کاربر اول ماهانه ۲ دلار پرداخت خواهند کرد و سایر کاربران نیز ماهانه ۱ دلار پرداخت می‌کنند.

استارباکس، Booking.com، اپراتور مخابراتی Telenor و Royal Bank of Scotland از جمله اولین کسب‌وکارهایی هستند که برای استفاده از این سرویس درخواست داده‌اند.
کد مطلب: 45920
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام