۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۴

درآمد ۵ میلیارد دلاری SAP در فصل سوم سال ۲۰۱۶

ایتنا - شرکت SAP توضیح داد سرویس‌های جدید خدمات پردازش ابری آن در این دوره زمانی سه ماهه رشد ۲۴ درصدی را تجربه کرد و میزان اشتراک‌پذیری در خدمات ابری و پشتیبانی آن با رشد ۲۸ درصدی همراه بود.


شرکت SAP از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای سازمانی در جهان اعلام کرد در فصل سوم سال ۲۰۱۶ میلادی درآمدهای ثابت داشته است و در مقابل چشم‌انداز آن برای ماه‌های باقیمانده از سال جاری بهبود یافته است. با این وجود تحلیلگران پیش‌بینی کردند افزایش تعداد مشترکان مجوزهای نرم‌افزاری این شرکت و گسترش خدمات سازمانی HANA پیش‌بینی‌هایی را نجام دادند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وبسایت Zdnet، این شرکت اعلام کرد در سومین فصل از سال جاری میلادی سود خالص ۷۲۵ میلیون دلاری را به دست آورده و مجموع درآمدهای آن ۵.۳۷ میلیارد دلار بوده است. این رقم نسبت به درآمدهای سال گذشته رشد ۸ درصدی را نشان می‌دهد. سود SAP در این دوره زمانی منهای هزینه‌ها و دیگر موارد ۱.۰۹ میلیارد دلار محاسبه شد.

شرکت SAP توضیح داد سرویس‌های جدید خدمات پردازش ابری آن در این دوره زمانی سه ماهه رشد ۲۴ درصدی را تجربه کرد و میزان اشتراک‌پذیری در خدمات ابری و پشتیبانی آن با رشد ۲۸ درصدی همراه بود. مجوزهای نرم‌افزاری و پشتیبانی‌های مربوط به آن نیز رشد درآمد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را تجربه کرد.

این شرکت توضیح داد در پلتفرم‌های SAP S/۴HANA و HANA Cloud Platform خود در این دوره زمانی سه ماهه ۴۰۰ مشترک سازمانی جدید جذب کرده است که این رقم رشد ۴۰ درصدی در جذب مشتریان را هم نشان می‌دهد.
 
کد مطلب: 46206
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام