ایتنا- تمرکز اصلی کمپانی ولوو بهتازگی بر روی الهام گیری از سیاستهای بهروزرسانی تلفنهای همراه هوشمند و اعمال آنها در صنعت خودروسازی قرارگرفته است.
تمرکز اصلی کمپانی ولوو بهتازگی بر روی الهامگیری از سیاستهای بهروزرسانی تلفنهای همراه هوشمند و اعمال آنها در صنعت خودروسازی قرارگرفته است. به گزارش ایتناکمپانی خودروسازی سوئدی ولوو هماکنون برای خودروی جدید XC40 خود اشتراک دوازده ماههای با نام Care by Volvo در نظر گرفته است که از سازندگان تلفن همراه هوشمند الهام گرفته شده است.
کمپانی ولوو در طی این طرح به کاربران خود اجازه داده است تا بهصورت سالانه خودروهای SUV خود را جایگزین خودروهای قدیمی بکنند و نیز هزینه آن را بهصورت ماهیانه پرداخت کنند و به این ترتیب از پرداخت سودهای کلان خرید خودرو بهصورت اقساطی اجتناب کنند.
این کمپانی در طی بیانیهای اعلام کرده است که:« مشتریان Care by Volvo قادر خواهند بود که ولووهای جدید را بدون پرداخت سودهای کلان شایع و هزینههای تعمیر و بیمه در اختیار داشته باشند.»
با این حال لازم به ذکر است که این استراتژی ولوو بهصورتصددرصدی جایگزین استراتژیهای خرید اقساطی خودروی XC40نمیشود و این روشهای خرید هنوز به قوت سابق برپا خواهند ماند.
علاوه بر این لازم به ذکر است که احتمالاً خودروهای دیگری نیز به سرویس Care by Volvo roster افزوده میشوند و هدف اصلی این کمپانی از این کار توسعه این برنامه بهمنظور افزودن سرویسهای خدمات دیجیتال به آن است. البته جالب است بدانید که فرایند خرید اقساطی در کمپانیهای خودروسازی چندان جدید نیست اما این اشتراکهایکوتاهمدت که با هدف فروش مدلهای جدید اعمال میشونددقیقاً از دنیای تکنولوژی الهام گرفته شده است.
به این ترتیب این شرکت قصد دارد تا تلفنهای همراه هوشمند را الگو قرار داده و ساختار مشابه با این دستگاههای هوشمند را به دنیای ماشینها انتقال بدهد؛ عملیاتی که در صورت موفقیت میتواند موجب شود تا سایر شرکتها نیز به سراغ تقلید از ساختار تلفنهای همراه هوشمند بروند.