این شرکت بعد از یک سال بررسی و آزمایش ابزار خرید خاصی را در اینستاگرام فعال کرده که به فروشندگان انواع کالا امکان میدهد برچسبهای خاصی را در پستهای اینستاگرامی خود فعال کنند.
این برچسبها بر روی عکس اقلام موجود برای خرید فعال میشوند و کاربران با کلیک کردن بر روی این برچسبها میتوانند اقلام مورد نظرشان را بدون خروج از اینستاگرام خریداری کنند.
اینستاگرام اولین بار برچسبهای خرید را در نوامبر گذشته فعال کرده بود، اما این خدمات تنها از طریق حسابهای کاربری چند شرکت فروشنده خاص البسه و کالا در دسترس بود. از ابتدای سال جاری میلادی برخی موسسات فروش آنلاین دیگر مانند شاپیفای و بیگ کامرس هم توانستند این خدمات را در محیط اینستاگرام ارائه دهند.
این خدمات فعلا تنها در آمریکا در دسترس است. از جمله دیگر شبکه های اجتماعی که خدمات مشابهی ارائه میدهند میتوان به فیسبوک، پینترست، بازفید و غیره اشاره کرد.