۰
plusresetminus
شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

دل، سیستم Alienware را به‌روز نمود

ایتنا - سیستم Alienware به کاربران تازه‌کار کمک می‌کند تجارب بیشتری در این زمینه به دست آورند.
دل، سیستم Alienware را به‌روز نمود
شرکت دل ممکن است برای بسیاری، صرفاً به عنوان یک سازنده رایانه و تجهیزات سخت‌افزاری شناخته شود، اما این شرکت در حقیقت از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان خدمات سازمانی در جهان محسوب می‌شود که بخشی از سازمان‌های با مقیاس جهانی را به عنوان مشتری در لیست خود دارد.

دل به تازگی با تغییر ساختار نرم‌افزارهای مرتبط با کاربردهای سازمانی خود، نسخه جدید نرم‌افزار Alienware Command Centre را با توانایی‌های بیشتر عرضه نموده است.
مطابق اعلام این شرکت، از جمله توانایی‌های تازه این سامانه، می‌توان به قابلیت ادغام بخش تنظیمات، محتوا و دیگر قابلیت‌های کاربردی اشاره نمود که مطابق آن، کاربران سازمانی از این پس می‌توانند آسان‌تر و کاربردی‌تر از پیش به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

به گزارش ایتنا از رایورز سیستم Alienware به ویژه به کاربران تازه‌کار کمک می‌کند تا تجارب بیشتری در این زمینه به دست آورده و بتوانند با تنظیم رایانه شخصی و ابزارهای جانبی، به نیازهای سازمانی خود پاسخ دهند.
یکی از ویژگی‌های مهم سامانه مزبور اینکه کاربران می‌توانند به سابقه سایر فعالیت‌های خود روی رایانه‌های دیگر نیز دسترسی داشته باشند و تمامی منابع و اسناد مختلف مورد نیاز خود را همزمان بر روی یک سیستم به صورت جامع مورد استفاده قرار دهند.
 

همچنین به منظور شخصی‌سازی نرم‌افزار، این امکان از این پس فراهم شده است تا کاربران بتوانند به راحتی یک پروفایل سفارشی شخصی برای هر فعالیت خود ایجاد نموده و مدیریت مجموع آنها را در دست بگیرند. شرکت دل همچنین به صورت همزمان، ابزار ویژه دیگری را با نام AlienFX 2.0 طراحی و روانه بازار نموده است که امکان استفاده همزمان در تمام رایانه‌های مبتنی بر نرم‌افزار Alienware را فراهم می‌سازد.

در مجموع، شرکت دل برای تشریح سیاست‌های خود اعلام نموده است که همچنان به سرمایه‌گذاری‌های خود بر روی سیستم Alienware ادامه داده و در نیمه دوم سال جاری میلادی، قابلیت‌های بیشتری را برای آن عرضه خواهد نمود.
 
کد مطلب: 51767
برچسب ها: دل Dell Alienware
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام