۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۵

شیوع برگزاری مراسم ازدواج از طریق تماس ویدئویی در نیویورک

ایتنا- با توجه به شرایط بیماری کرونا و عدم امکان جمع شدن به صورت جمعی، فرماندار ایالت نیویورک مجوز برگزاری مراسم ازدواج رسمی به‌صورت از راه دور و از طریق تماس ویدئویی را صادر کرد.
شیوع برگزاری مراسم ازدواج از طریق تماس ویدئویی در نیویورک
با توجه به شرایط بیماری کرونا و عدم امکان جمع شدن به صورت جمعی، فرماندار ایالت نیویورک مجوز برگزاری مراسم ازدواج رسمی به‌صورت از راه دور و از طریق تماس ویدئویی را صادر کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به نظر می‌رسد که ایالت نیویورک در پی شیوع کرونا حتی مهم‌ترین رسوم مردم را هم به‌روز کرده است و یک سنت دیرینه یعنی ازدواج نیز با تغییرات و مدرن‌سازی روبرو شده است.
 
اندرو کومو به‌عنوان فرماندار این ایالت دستور اجرایی جدیدی را ابلاغ کرده است که به‌موجب آن افراد مقیم در این ایالت نه‌تنها می‌توانند از راه دور مجوز ازدواجشان را دریافت کنند بلکه مسئولان نیز می‌توانند مراسم ازدواج را به‌صورت کنفرانس ویدئویی برگزار کنند.
 

البته ازدواج از راه دور مفهوم چندان جدیدی نیست و پیش ‌از این نیز در موارد خاص اجازه ازدواج‌هایی ازاین‌دست صادر می‌شد. بااین‌حال این رویه با شیوع ویروس کرونا و اجتناب از تجمعات طرفداران زیادی پیدا کرده است و احتمالا به‌زودی در بیشتر ایالت‌های امریکا مجوز دریافت خواهد کرد.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که بوروکراسی ازدواج نیویورک از 20 مارس بسته بوده است و بسیاری از زوج‌ها در یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای آمریکا گزینه‌ای به‌غیراز صبر پیشه کردن نداشتند. همچنین اگرچه نشانه‌های همه‌گیری این ویروس در سراسر جهان در حال فروکش کردن است اما هنوز تا زمان امنیت برگزاری تجمعاتی مثل مراسم عروسی به‌صورت حضوری زمان زیادی باقی مانده است.
 
بااین‌حال فناوری بار دیگر هم به یاری انسان آمده است و در چنین شرایطی حتی سنتی‌ترین رسوم بشری را دستخوش تغییرات جالبی کرده است.
 
کد مطلب: 60665
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام