۰
plusresetminus
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۱

انسی پابجی نیواستیت رو فقط با آیدی و در عرض 5 دقیقه بخر!!! با اوریکس گیم همراه شو...

فروشگاه اوریکس‏  گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی معتبرترین سایت برای خرید تمامی محصولات متنوع گیمینگ می‏باشد.
انسی پابجی نیواستیت رو فقط با آیدی و در عرض 5 دقیقه بخر!!! با اوریکس  گیم همراه شو...
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


یکی از هیجان انگیزترین بازی‏ های سبک بتل رویال که به تکنولوژی هوشمند Global llumination مجهز است، بازی پابجی نیواستیت است، که برای پلتفرم موبایل طراحی و ساخته شده است. بهبود گرافیکی در این بازی به حدی ارتقا یافته که حرکت کاراکترها را واقعی‌‏تر نشان می‏دهد و آیتم‏ ها و ویژگی‏‌هایی را برای شما نمایان می‏‌کند که قبلا قابل مشاهده نبودند. لکن برای استفاده از همه این امکانات و دسترسی به آن‏ها نیاز به خرید انسی پابجی نیواستیت دارید. خرید NC PUBG New State را می‏‌توانید از فروشگاه معتبر ORIXGAME تهیه کنید و با ارازانترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‏ها و در کمتر از 5 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید. در ادامه با من همراه باشید.
   - انسی پابجی نیواستیت چیست؟
   - نحوه خرید انسی پابجی نیواستیت در فروشگاه اوریکس‏  گیم
   - خرید رویال پس پابجی نیواستیت همراه با اوریکس ‏  گیم
   - فروشگاه معتبر برای خرید انسی پابجی نیواستیت

انسی پابجی نیواستیت چیست؟
 
NC همان پول درون بازی است که با داشتن آن امکان خریداری وسیله‌‏های نقلیه، لباس‏ها، شکلک‏‌ها و... برای شما فراهم می‏شود. با توجه به وجود تحریم‏ها در ایران و نداشتن ویزا کارت و مستر کارت برای ایرانی‏ها، شما می‏توانید خرید انسی پابجی نیواستیت را به فروشگاه اوریکس  گیم بسپارید و خیلی سریع (زیر 5 دقیقه) آن را در اکانت خود تحویل بگیرید. علاوه بر انسی، علاقه‏مندان به بازی اکشن پابجی موبایل می‏توانید برای خرید یوسی پابجی موبایل و همچنین طرفداران بازی گنشن ایمپکت نیز می‏توانید برای خرید کریستال گنشن ازسایت اوریکس    گیم اقدام کنید و بسته‏‌های انتخابی خود را با قیمت اقتصادی و خیلی سریع (کمتر از 5 دقیقه) دریافت کنید.
 

نحوه خرید انسی پابجی نیواستیت در فروشگاه اوریکس  ‏گیم
 
با خرید انسی پابجی نیواستیت می‏توانید به راحتی محدودیت‏های موجود در بازی را از سر راه بردارید و با ارتقاء سطح بازی خود نسبت به دیگر رقبا پیشتاز باشید. خرید انسی در فروشگاه اوریکس  گیم به دو روش انجام می‏شود. در روش اول خرید انسی از طریق ورود به اکانت صورت می‏گیرد، و شما با در اختیار گذاشتن اطلاعات اکانت خود که بر روی (توییتر، فیس‌بوک و یا گوگل) سیو است اجازه ورود به اکانت را می‌دهید. در روش بعدی خرید انسی از طریق آیدی انجام می‏شود و شما با وارد کردن درست و دقیق آیدی اکانت خود در کادر مربوطه سفارش خود را ثبت و در زمان کمتر از 5دقیقه آن را در اکانت خود دریافت می‏کنید. هر دو روش کاملا قانونی و در یک محیط امن انجام می‏شود. همچنین کدهای تخفیف استثنایی و جذاب در اوریکس  ‏گیم موجود می‏باشد که ظرفیت محدودی دارند. شما می‏توانید با دنبال کردن شبکه‏‌های اجتماعی مربوط به فروشگاه اوریکس‏  گیم از این کدهای تخفیف بهره‏‌مند شوید.
 

خرید رویال پس پابجی نیواستیت همراه با اوریکس‏  گیم
 
یکی از ایونت‌‏های پرطرفدار در بازی نیواستیت رویال پس پابجی نیواستیت است که از 50 بخش تشکیل شده است و شما با پشت سر گذاشتن تمامی ماموریت‏‌های آن، لول آرپی خود را به 50 می‏رسانید و صندوق جوایز ارزنده آن را، از آن خود می‏کنید. با خرید انسی از فروشگاه اوریکس  گیم می‏توانید به راحتی این بخش را برای خود فعال کنید.
 
فروشگاه معتبر برای خرید انسی پابجی نیواستیت
 
اوریکس  ‏گیم که در زمینه محصولات گیمینگ فعالیت می‏کند همواره در تلاش است تا با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. فروشگاه اوریکس‏  گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی معتبرترین سایت برای خرید تمامی محصولات متنوع گیمینگ می‏باشد. ما مفتخریم با ایجاد محیطی امن، داشتن بسته‏‏‌های اقتصادی متنوع و همچنین برخورداری از یک تیم پشتیبانی قوی و کاربلد این اطمینان را در شما ایجاد کنیم تا بدون هیچ گونه نگرانی از بن شدن اکانت خود، به راحتی خریدهای خود را ثبت کرده و از بازی کردن لذت ببرید.
 
کد مطلب: 77509
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام