۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۵

اپل، ردیابی چشم و به‌روزرسانی‌های دیگر!

ایتنا - اپل قرار است ویژگی‌های دسترسی جدیدی را عرضه کند مانند: ردیابی چشم، لمس موسیقی و میانبرهای صوتی، در حالی که انتظار می‌رود این به‌روزرسانی‌ها توسط هوش مصنوعی، به عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های سازنده آیفون برای سیستم عامل iOS 18، پشتیبانی شوند.
اپل، ردیابی چشم و به‌روزرسانی‌های دیگر!

اپل قرار است ویژگی‌های دسترسی جدیدی را عرضه کند مانند: ردیابی چشم، لمس موسیقی و میانبرهای صوتی، در حالی که انتظار می‌رود این به‌روزرسانی‌ها توسط هوش مصنوعی، به عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های سازنده آیفون برای سیستم عامل iOS 18، پشتیبانی شوند.

قابلیت ردیابی چشم
ویژگی ردیابی چشم برای آیپد و آیفون که برای کاربران معلول جسمی طراحی شده است، از دوربین جلو برای حرکت بین عناصر برنامه، همراه با عملکردهایی مانند دکمه‌های فیزیکی، کشیدن انگشت و سایر حرکات استفاده می‌کند.

اپل می‌گوید که این قابلیت‌ها از یادگیری ماشینی بهره می‌برند، زیرا داده‌های خصوصی در دستگاه ذخیره می‌شوند و با شرکت یا در فضای ابری به اشتراک گذاشته نمی‌شوند.

موسیقی لمسی
Haptic Music که برای کاربران کم شنوایی طراحی شده است از موتور کلیک آیفون برای پخش کلیک‌ها و ارتعاشات به صدای موسیقی استفاده می‌کند.

اپل خاطرنشان کرد که Musical Touchs به عنوان یک رابط برنامه نویسی کاربردی برای توسعه دهندگان در دسترس خواهد بود تا برای تخصیص عبارات سفارشی به دستیار سیری برای راه اندازی میانبرها و کارهای پیچیده دسترسی به موسیقی در برنامه‌های خود را تسهیل کند.

 


درک گفتار غیر معمول
اپل همچنین اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های آینده شامل قابلیتی می‌شود که به دستگاه‌هایش قدرت درک گفتار غیرمعمول را می‌دهد. این ویژگی از یادگیری ماشینی روی دستگاه برای گوش دادن به گفتار غیر معمول استفاده می‌کند تا تشخیص گفتار را برای طیف وسیع‌تری از گفتار تقویت کند.

سیگنال‌های حرکت خودرو
از دیگر ویژگی‌های اعلام شده توسط اپل شامل سیگنال‌های حرکتی خودرو است که می‌تواند علاوه بر فیلترهای رنگی و تشخیص صدا ، لرزش‌ها و تکان‌ها هنگام حرکت خودرو را کاهش دهد. 

بهبودهایی در خط بریل
این شرکت همچنین بهبودهایی را در VoiceOver اعلام کرد که شامل صداهای جدید، بهبودهایی در ورودی صفحه نمایش بریل و تایپ با کشیدن انگشت برای کاربران کم بینا می‌شود.
کد مطلب: 78998
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام