۱۶
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۹

آقای وزیر! فیس بوک فیلتر است

فناوران- وزیر محترم اطلاعات در باره راه‌اندازی صفحه فارسی رژیم صهیونیستی در فیس‌بوک خواستار مقابله کاربران ایرانی با این اقدام شده است.
آقای وزیر! فیس بوک فیلتر است


ايمان بيك - وزیر محترم اطلاعات در باره راه‌اندازی صفحه فارسی رژیم صهیونیستی در فیس‌بوک خواستار مقابله کاربران ایرانی با این اقدام شده است.
 
معنی این اظهار نظر این است که کاربران ایرانی فیس‌بوک مثلا با ایجاد صفحاتی در این شبکه اجتماعی به ابراز انزجار و تنفر از رژیم اشغالگر قدس بپردازند.

البته راه‌های مختلفی برای مقابله با اقدامات ضدایرانی رژیم صهیونیستی وجود دارد که کاربران هوشمند ایرانی می‌توانند از آنها استفاده کنند.

همانگونه که وزیر محترم اطلاعات نیز حتما می‌دانند و به جهت همین دانش نیز از کاربران ایرانی دعوت به مقابله با رژیم صهیونیستی کرده‌اند، فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی و کلا ابزار مدرن و تعاملی وب، علاوه بر اینکه ممکن است مضراتی داشته باشد، ابزاری بسیار کارآمد در دفاع از ارزش‌ها و حقوق ملت ایران است و طبیعتا، ایرانیان دوست می‌دارند که در صورت برخوردار بودن از حق قانونی استفاده از امکانات ارتباطی نوین به دفاع از این ارزش‌ها بپردازند. اما ...

آقای وزیر، فیس‌بوک در ایران فیلتر است.

کد مطلب: 18019
نام شما
آدرس ايميل شما


من
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا که فیلتر تا کی
feedback
United Kingdom
2 تا فیلتر شکن تووووووووپ بگو اقای وزیر ما بریم به جنگ اسرائیل
vazir etelaat
feedback
oops
oovoo
feedback
Iran, Islamic Republic of
اشکال ندارد خیلی هم عالیه باید تمام سایتهای مخرب امنیت اجتماعی فیلتر بشن
Javad
feedback
Iran, Islamic Republic of
عزیزان تا اولترا هست هیچ غم نداشته باشین...
بازم گلی به جمال چینی ها !!!
با همین اولترا به جنگ با اسرائیل برین...!!!
:)
feedback
خوب اقای وزیر که اینترنت بی فیلتر داره صفا میکنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
facebook فیلتره؟!!
از کی؟!!
حالا چه جوری مبارزه کنیم با رژیم اشغالگر؟!!
morteza
feedback
United States
فیسبوک دیگه چیه !! ها منظورتون همون سایت پیوندهاست خیلی سایت خوبیه سایت های خیلی خوبیرو معرفی میکنم توصیه میکنم هر چند وقت یکبار یه سری به سایتش بزنین سایت پریه تازه رتبه 4رم رو تو الکسا داره .
Alireza
feedback
Iran, Islamic Republic of
خوب ما که نه کاری به فیس بوک داریم نه چیزی
منظور من از جمله این نیست که نباید از کشورم در مقابل این پست فطرت ها دفاع کنم خوب آقای وزیر این جمله رو به کسانی میگن که با فیس بوک زیاد سرو کار دارن میگه که شما دارین به فیس بوک کار میکنین که نکه فریب این رژیم رو بخورید جای تذکر بوده که اینها رو گفتن و در ضمن شما هم که میگین آقای وزیر وقتی فیس بوک فیلتره چطور دفاع کنیم خوب وقتی که فیلتره طرف نمیتونه به فیس بوک سر بزنه و دیگه هم فریب این این رژیم رو هم نمی خوره پس در کل منظور آقای وزیر کسانی هسته که دیگه کار از کارشون گذشته و تونستن به صفحه فیس بوک سر بزنن حالا با هر چی ف ل ت ر ش ک ن و یا ...
--------
و اگه اطلاع داشته باین وزارت خارجه رژیم‌ صهیونیستی در خصوص ایجاد این صفحه گفته که : وزارت خارجه اسرائیل نیز به فیس‌بوک به زبان فارسی پیوسته و به شما خوش آمد می‌گوید! اسرائیل چهره‌های گوناگون دارد. آیا شما این چهره ها را می‌شناسید؟
Gggg
feedback
Iran, Islamic Republic of
همه اينها زير سر امريكاي، امريكا حمايتشون ميكنه. بالاخره روز نابوديشون ميرسه، در وهله ي اول اسراييل صهيونيست، خداباماست، شبكه هاي اجتماعي هم جز بچه بازي نيستن! واسه سرگرمي و اتلاف وقت،. فيسبوك!! هيچوقت عضو نبودم و عضوش نميشم
دیال اپ
feedback
Iran, Islamic Republic of
سوریه هم فیس بوک و یوتیوب رو باز کرد . اینترنت اصلا به درد نمی خوره از 10 سایت که بدردبخور هستن 8 تا مطمئناً فیلتره - البته نه برای جناب وزیر
این کاره
feedback
قربان، جناب آقای وزیر من هر روز تو فیس بوکم ولی باید بگم با این کاری که میگید نمیشه به مقابله با رژیم صهیونیست بریم! دنیا دنیای اطلاعات هست! قربان و دوستان عزیز میگم بدونید باید از درش وارد بشید اینطوری نمیشه.
وقتی اکثر تجهیزات کشور ما تجهیزاتی هستن که اسرائیل میتونه حتی به سیستم شما جناب وزیر نفوذ کنه بدون اینکه شما فکرشم بکنید و متوجه بشید فیس بوک که اسباب بازیشونه تازه وقت خودشونو طلف میکنن.
من یه دانشجو ساده کامپیوترم!
مرتضی
feedback
یه کابل هم برا ما بکش اقای وزیر
گناه داریم نت ما فیلتره همش!
freedom for all
feedback
Iran, Islamic Republic of
فیلترینگ نشانه ... و همیشه محدودیت شدید نتیجه عکس میدهد ... باور ندارین... از 118 بپرسین
امید
feedback
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چرا می گین اینترنت اینی که ما داریم فیلترنتم نیست از اینترانتم محدود تره... حتی سایت های ورزشی هم دارن فیلتر میشن :))
????
feedback
خود وزیر هم فهمیده که دیگه فیلتر کردن و نکردن اهمیتی نداره!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام