بازگشت قدرتمندانه مای اسپیس به دنیای شبکههای اجتماعی
ایتنا- مایاسپیس تلاش میکند که دوباره در بازار شبکههای اجتماعی باردیگر توجه کاربران را به خود جلب کند.
شبکه اجتماعی قدیمی مایاسپیس که مدتی است چندان مورد توجه کاربران و علاقمندان قرار ندارد، این روزها توانسته مجددا علاقه کاربران 17 تا 25 ساله را به خود جلب کند.
به گزارش ایتنا از فارس، MySpace در نوامبر گذشته توانست رکورد 50.6 میلیون نفر بازدیدکننده را به خود اختصاص دهد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 575 درصد افزایش نشان میدهد.
شرکت Specific Media در سال 2011 سایت مای اسپیس را با پرداخت 35 میلون دلار از News Corp خریداری و از آن زمان تلاشهای فراوانی را برای احیای آن به عمل آورده است.
این تلاشها از سال 2013 کم کم به نتیجه رسید و مای اسپیس با تمرکز بر روی موسیقی و امور تفریحی توانست یک بار دیگر توجه علاقمندان را به خود جلب کند.
همچنین بسیاری از جوانان علاقمند به موسیقی با انتشار محتوای تازه بر روی مای اسپیس موجب افزایش ترافیک سایت شده است.
ادامه این وضعیت موجب فعال شدن برخی نمایههای کاربری قدیمی در مای اسپیس و همین طور بازگشت هزاران نفر به این سایت شده است.
حضور این افراد در کنار کاربران جدید و تازه کار در سایت یاد شده شرایط را در مای اسپیس متفاوت کرده و آن را به رقیبی جدید برای توییتر، فیس بوک و اینستگرام مبدل کرده است.