۳
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۷

رتبه بندی اپراتورهای PAP و SAP

ایتنا - رگولاتوری همزمان با اولین جشنواره ملی ارتباطات و فنآوری اطلاعات رتبه بندی اپراتورهای PAP و SAP را اعلام کرد.
رتبه بندی اپراتورهای PAP و SAP


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات امواج رادیویی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) همزمان با اولین جشنواره ملی ارتباطات و فنآوری اطلاعات رتبه بندی اپراتورهای PAP و SAP را اعلام کرد.

به گزارش ایتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال مقررات با بیان اینکه سر انجام بعد از ۱۵۰۰ نفر ساعت کار کار‌شناسی، امتیاز اپراتور‌ها بر اساس منطق رادار تعیین و در حوزه شرکتهای SAP ارتباطات ماهواره­ای سامان، آرین ماهواره، پارس ارتباطات، عصر ارتباطات بین­ الملل پارس کار، توسعه ارتباطات فراست، ایران سولار و شرکت توسعه سازه پای به عنوان رتبه‌های اول تا هفتم مشخص شدند.

وی همچنین در ادامه گفت: شرکتهای آریا رسانه تدبیر (شاتل)، پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین)، پیشگامان توسعه ارتباطات، انتقال داده­های رهام داتک، داده‌پردازی فن آوا، لایزر، انتقال داده­های آسیا تک و ندا گس‌تر صبا به صورت مشترک رتبه هفتم، عصر انتقال داده­‌ها، داده گس‌تر عصر نوین و شرکت کارا امین ارتباط به ترتیب رتبه‌های اول تا دهم را در شرکتهای PAP به خود اختصاص دادند.


حسن رضوانی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و مشارکت موثر دارندگان پروانه PAP و SAP در فرآیند ارزیابی، اظهار امیدواری کرد که شرکتهای مذکور با تلاش و کوشش بیشتر در ارتقاء سطح رضایتمندی کاربران و مشتریان با لحاظ نمودن کیفیت سرویس، قانون مداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری، انجام تعهدات توسعه و اجراء و عملکرد شبکه، به رتبه‌های بالا‌تر و مراتب بالاتری از تعالی در سالهای آتی نایل شوند.


معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: این جشنواره هر سال در روز ارتباطات برگزار خواهد شد و اعتبار این رتبه بندی هم تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال آینده می‌باشد به همین خاطر دارندگان پروانه می‌توانند از آن فقط با تصریح رتبه دریافتی و اعلام تاریخ اعتبار آن در تبلیغات خود استفاده نمایند.
کد مطلب: 18121
نام شما
آدرس ايميل شما


محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان عرض شود که بنده یکی از مشترکان سرویس شاتل هستم جالب است بدانید که به مناسبت این خبر شما شاتل پس از این رتبه بندی از شب بعد آن سرعت استفاده کنندگان از سرویس خودرا به شدت کاهش داد همانگونه که برای خود بنده این سرعت از حدود 60 کیلو بایت بر ثانیه با اینترنت 128 به سرعت 14 کیلو بایت بر ثانیه کاهش پیدا کرد. یعنی همان که به عنوان اپراتور برتر شناخته شدند و به قول معروف خرشان از پل گذشت سرعت ها را کاهش دادند اگر امکان انعکاس این نظر بنده وجود داشته باشد ممنون میشوم.
مرتضی
feedback
Europe
من هم مشترک شاتل هستم و با شما موافقم دوست عزیز البته سرعت سرویسهای شاتل از ساعت 1 تا حدودا" 4 و برخی اوقات تا 7 صبح به همین منواله و بهانه اونها هم شیر شدن سرویس بین مشترکان تو شب هست یعنی انگار در طول روز فقط عده کمی از سرویس استفاده میکنند ولی شب همه استفاده میکنند .متاسفانه معلوم نیست چرا بجای سوال از مشترکین سرویسها سراغ منابع دیگه میرن و بخاطر همینه که همیشه کسی جوابگو نیست .خودشون میبرن و خودشون میدوزن و براشون مشتری و یا مصرف کننده ارزشی نداره بخاطر همین همیشه محصول بد به مصرف کننده میرسه
سید دلبر
feedback
این نظر شخصی - فردی شما است که چیزی از سیستم های مخابراتی نمی دونید و فقط یه مرورگر و دانلود براتون مهمه :)))))))
بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ