۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲

تلاش فیس‌بوک برای از میدان به در کردن یوتیوب

ایتنا- یوتیوب را که می‌دانید، گوگل اداره می‌کند، فیس‌بوک هم که رقیب گوگل است!
تلاش فیس‌بوک برای از میدان به در کردن یوتیوب


همزمان با تشدید رقابت میان فیس‌بوک و گوگل؛ این شبکه اجتماعی در اندیشه از میدان به در کردن سایت یوتیوب از طریق همکاری با برخی عرضه‌کنندگان محتوای ویدیویی است.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از ایندیاتایمز؛ فیس‌بوک به همین منظور در حال مذاکره با تعدادی از تولیدکنندگان مشهور و پرطرفدار محتواست تا ویدیوهای تولیدی آنها را در شبکه اجتماعی خود عرضه نماید.


اگر چه فیس بوک خود در این زمینه رسما اظهارنظری نکرده،‌ اما گفته می‌شود این شرکت در حال مذاکره با شرکت‌هایی همچون والت‌دیسنی است، البته فیس بوک قبلا هم با این شرکت‌ها مذاکراتی داشته است، اما از این پس برخی مجموعه‌های تلویزیونی هم به همین شکل بر روی فیس بوک به طور مرتب منتشر می‌شوند.

پیش از این اکثر ویدیوهای سایت فیس‌بوک مربوط به یوتیوب بوده و توسط کاربران در این شبکه اجتماعی بازنشر می‌شدند، اما از این پس کاربران می‌توانند به طور مستقیم ویدیوهای خود را در فیس بوک آپلود کنند.
فیس بوک قصد دارد از این طریق به فروش آگهی نیز بپردازد.
کد مطلب: 32351
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفته اند : ۱۰ فقیر بر گلیمی بخسبند اما دو پادشاه در اقلیمی نگنجند...... واقعا که این دو شرکت باید خجالت بکشند ..... بیایید ایران را الگوی خود قرار دهید..... اینجا کسی با کسی رقابت نمیکند..... اینجا همه با هم برادرند!!!!!! :-)
بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ