۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۵۲
توسط شركت دوكومو

تلويزيون تلفن همراه ژاپن در هند

شركت ژاپني ان تي تي دوكومو با هدف راه‌اندازي سرويس تلويزيون تلفن همراه در هند در سال ۲۰۱۴، قصد دارد اين فن‌آوري را به تاتا تله سرويس، شريك هندي‌اش منتقل كند.
به گزارش ايسنا، بنا بر گزارش روزنامه اقتصادي نيك كي، به‌محض اينكه فعاليت اين سرويس آغاز شود، دوكومو از شبكه‌هاي تلويزيون محلي و ارايه‌كنندگان محتواي ژاپني براي استفاده از اين فن‌آوري هزينه خواهد گرفت؛ اين سرويس به تاتا تله سرويس كمك مي‌كند مشتركان بيش‌تري را جلب كند.

دوكومو در ماه مارس سال ۲۰۰۹ وارد بازار تلفن همراه هند شد كه از سرعت رشد بالايي برخوردار است و حدود ۲۶۰ ميليارد ين در تاتا تله سرويس سرمايه‌گذاري كرد.

كاربران تلفن همراه در هند برخلاف بازار ژاپن، ماهانه تا ۱۵ ميليون نفر افزوده مي‌شوند و در حال حاضر حدود ۷۰۰ ميليون كاربر تلفن همراه در اين كشور آسياي جنوبي وجود دارد.

تاتا تله سرويس حدود ۸۰ ميليون مشترك در پايان ماه اكتبر داشت كه ۴۰ درصد بيش‌تر از شمار مشتركان دوكومو در ژاپن است.

کد مطلب: 16098
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ