۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۸

آغاز فصل پشتیبانی از محصولات اپل

ايتنا- پس از کش و قوس‌هایی که کاربران محصولات اپل با فروشندگان بر سر خدمات پس از فروش این محصولات داشتند بالاخره به تازگی کالاهای این برند در ایران از پشتیبانی فنی برخوردار شدند.
آغاز فصل پشتیبانی از محصولات اپل



با توجه به کارایی، منحصر به فرد بودن والبته لوکس بودن محصولات اپل، این کالاها مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

چند سالیست در بازار داخلی نیز محصولات این مارک تجاری مورد توجه بسیاری از کاربران واقع شده اما دغدغه نبودن خدمات پس از فروش این برند موجب تردید مصرف کنندگان برای خرید این کالاها گردیده بود.

از این رو شرکت توسعه تجارت رائیکا به منظور برطرف کردن این دغدغه در بین کاربران دست به ابتکار جدیدی زده و با اعزام تیم فنی خود به مراکز معتبر آموزشی و دریافت لایسنس‌های معتبر در زمینه خدمات فنی محصولات اپل، دست به تاسیس مرکز خدمات اپل زده است تا به این وسیله خیال کابران اپل را راحت کند.

نه تنها این شرکت بر روی فروش محصولات کاربردی مانند لپ‌تاپ و دستگاه‌های All in One اپل تمرکز دارد بلکه می‌توان گفت تقریباً تمامی برندهای مطرح موجود در بازار مانند Asus، Apple، HP، Dell ،ACER،Toshiba و... نیز با پشتیبانی این شرکت در بازار توزیع می‌شود.

اما یکی از خلاء‌های موجود در بازار داخلی عدم عرضه مناسب، اطلاع‌رسانی کافی و خدمات گران قیمت محصولات اپل است.

به گفته مدیران رائیکا، این شرکت که تصمیم دارد به صورت حرفه‌ای بر روی این برند کار کند، اطلاع‌رسانی، آموزش و معقول‌سازی هزینه خدمات جانبی خریداران محصولات اپل را یکی از سیاست‌های اصلی خود عنوان کرده و امیدوار است تا از این طریق بتواند ارزش افزوده خدمات پس از فروش را برای کاربران ملموس سازد.

گفتنی است حداکثر زمان مجاز جهت ارائه خدمات پس از فروش سه روز تعیین شده است که این زمان برای محصولاتی که از گارانتی طلایی بهره‌مند باشند تا یک روز کاهش خواهد یافت.

ضمن اینکه خریداران محصولات دارای گارانتی رائیکا قادر خواهند بود تا مدت زمان گارانتی محصولات خود را از یک سال به سه سال ارتقا دهند.
کد مطلب: 18420
نام شما
آدرس ايميل شما