۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۶

تداوم همکاری‌های بینگ و توییتر در حوزه خدمات جستجوی اینترنتی

ایتنا- موتور جست‌وجوی بینگ، مایکروسافت را وادار می‌کند تا از طریق توییتر بتواند جنبه اجتماعی موتور جست‌وجویش را تقویت کند.
تداوم همکاری‌های بینگ و توییتر در حوزه خدمات جستجوی اینترنتی


مایکروسافت با هدف تقویت موتور جستجوی خود موسوم به بینگ همکاری‌هایش با توییتر را تداوم می‌بخشد.
به گزارش ایتنا از فارس به نقل از پی سی ورلد، مایکروسافت امیدوار است از این طریق بتواند جنبه اجتماعی بینگ را تقویت کرده و از این طریق بر تعداد کاربران آن بیفزاید.
این مساله به نفع توییتر هم هست، زیرا نتایج آنی به دست آمده از توییتر هم به بینگ افزوده می‌شوند.

مایکروسافت در سال های اخیر تلاش کرده نتایج متعددی را از شبکه‌های اجتماعی در سرویس جستجوی بینگ بگنجاند.
اما تمامی این اقدامات باعث نشده تا سهم بینگ در میان موتورهای جستجوی افزایش چشمگیری بیابد.

در حال حاضر گوگل کماکان ۶۷ درصد از بازار جستجوی اینترنتی را در آمریکا در اختیار دارد. آمار موسسه کام اسکور همچنین نشان می‌دهد که بینگ با فاصله بسیار زیاد تنها ۱۸ درصد از بازار مذکور را به کنترل خود درآورده و پس از آن یاهو با ۱۱ درصد در رتبه سوم است.

به نظر می رسد رقابت شدید مایکروسافت، گوگل، فیس بوک، یاهو ... با یکدیگر به دنبال عرضه عمومی سهام توییتر در بازار سهام در هفته‌های آینده باز هم تشدید شود و هر یک تلاش کنند با توجه به شبکه های اجتماعی بر تعداد کاربران خود بیفزایند.
کد مطلب: 28259
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ