۲
۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱

نظرخواهی فیس‌بوک درباره آگهی‌های این شبکه + تصویر

ایتنا – اکثر قریب به اتفاق کاربران، تمایلی به دیدن آگهی‌های اینترنتی ندارند.
نظرخواهی فیس‌بوک درباره آگهی‌های این شبکه + تصویر


امروزه ده‌ها میلیون آگهی اینترنتی در صفحات و سرویس‌های مختلف وب وجود دارد.

هر چند اکثر قریب به اتفاق کاربران از دیدن این تبلیغات بیزارند ولی همین آگهی‌های رنگارنگ بخش اعظم درآمد کمپانی‌های مطرحی همچون فیس‌بوک را به خود اختصاص می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز، این شرکت‌ها هر چند از نارضایتی کاربران نسبت به مشاهده این آگهی‌ها مطلع‌اند، با این حال می‌کوشند به شیوه‌های مختلف و با گرفتن انواع بازخوردها، رویکرد تبلیغاتی خود را اصلاح کنند تا شاید افراد بیشتری به دیدن و احتمالاً تعامل با این آگهی‌ها مجاب شوند.

اخیراً فیس‌بوک با به‌روز کردن صفحه فید خبری (News Feed) خود، در کنار آگهی‌های آن یک بخش سوال و جواب قرار داده است.

این بخش، کادری حاوی یک سوال و چند پاسخ آماده است. 


فیس‌بوک در پایین این سوال که «چرا تمایلی به دیدن این (آگهی) ندارید؟»، پنج پاسخ ارائه کرده که «ارتباطی با من ندارد» و «این یک اسپم است» از آن جمله می‌باشد.

البته شاید برخی کاربران آگهی مزبور را «نامناسب» یا حتی «توهین‌آمیز» بدانند، که فیس‌بوک برای این عده نیز قسمت خاصی را پیش‌بینی نموده است.

اگر هم کاربری دلایل دیگری برای این کار داشته باشد، می‌تواند «Something else» را انتخاب کند.
 
کد مطلب: 32364
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
به این میگن علم بازاریابی..... چیزی که ایرانیها هرگز نداشتند و گمان نمیکنم هرگز به آن برسند.... چون اینجا مشتری، بدهکار است!!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
این هم یکی دیگر از ترفندهای امپریالیسم جهانی برای به بند کشیدن ملت های آزاده است!!!

به نقل از اخبار بیست و سی!!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام