۰
plusresetminus
شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۸

اوراکل پیشتاز بازار 18.2 میلیارد دلاری نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

ايتنا - از نظر جغرافیایی، درآمد حاصل از فروش این نرم‌افزارها در بازارهای اروپا و آمریکا نیز رشد حداقل دو برابری را تجربه کرده است.


شرکت پژوهشی آی دی سی در آخرین پژوهش خود اعلام کرده است شرکت‌های اوراکل و Salesforce.com بیشترین سهم از بازار نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را در نیمه اول سال ۲۰۱۱ اختیار داشته‌اند.
بنا بر اعلام این شرکت در دوره مورد بررسی ۶۳ درصد این بازار در اختیار هجده شرکت و ۳۷ درصد در اختیار ۱۷۰ شرکت دیگر قرار دارد.

به گزارش ایتنا از همكاران سيستم شرکت آی دی سی در جدیدترین پژوهش خود عملکرد فروشندگان نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در ۴۹ کشور جهان را مورد بررسی قرار داده است.
یافته‌های این شرکت نشان می‌دهد که بازار نرم‌افزارهای مدیریت روابط با مشتری در نیمه اول سال ۲۰۱۱ درآمد ۹.۲ میلیارد دلاری را نصیب فروشندگان این نرم‌افزارها کرده است.
این مقدار در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۱۳.۳ درصد رشد داشته است.

شرکت اوراکل در این دوره ۱۳.۲ درصد این بازار را در اختیار داشته و از این نظر بهترین جایگاه را در مقایسه با دیگر شرکت‌ها داشته است.
اما از لحاظ میزان افزایش درآمد شرکت Salesforce.com در رده اول جای گرفته است. درآمد این شرکت در بازار این محصولات در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۲.۶ درصد رشد داشته است.

شرکت‌های SAP و NICE نیز رشد درآمدی پرشتابی در این بازار داشته اند.

از نظر جغرافیایی، درآمد حاصل از فروش این نرم‌افزارها در بازارهای اروپا و آمریکا نیز رشد حداقل دو برابری را تجربه کرده است.

هجده شرکت برتر در نیمه اول سال ۲۰۱۱ هر کدام بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از فروش نرم‌افزارهای مدیریت روابط با مشتری درآمد داشته‌اند.
آی دی سی پیش بینی کرده است که درآمد حاصل از فروش این نرم‌افزاری در سال ۲۰۱۱ با ۱۱ درصد رشد نسبت به سال گذشته به ۱۸.۲ میلیارد دلار برسد.

شرکت داده‌های بین‌المللی که به اختصار به آی دی سی معروف است، بیش از ۴۷ سال است که خدمات پژوهشی و مشاوره‌ای در زمینه هوشمندی بازار، رویدادهای صنعت فناوری اطلاعاتی، شرکت‌های ارتباطات راه دور و بازار مصرف فناوری‌ها ارائه می‌دهد.

این شرکت بیش از هزار تحلیلگر و پژوهشگر در استخدام دارد که در بیش از ۱۱۰ کشور مختلف جهان روندها و فرصت‌های صنعتی و فناورانه را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند.
 
کد مطلب: 20558
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام