ايتنا- خسروي: با بروز يك اشكال، اهالي رسانه با بزرگنمايي آن در باره زحمات كارشناسان شركت ارتباطات زيرساخت بيانصافي ميكنند.
در پي ايجاد اختلال در شبكه اينترنت در دو روز گذشته مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت گفت: شبكه زيرساخت روز دوشنبه تنها ۲ ساعت در درگاه جاسك- فجيره دچار مشكل شد و در حال حاضر مشكلي در شبكه اينترنت وجود ندارد.
«محمود خسروي» در گفتوگو با خبرنگار ایتنا در پاسخ به سوالي مبني بر علت كاهش سرعت اينترت تا يك سوم حالت عادي در دو روز گذشته اظهار داشت: اشكال حادي در دو روز گذشته ايجاد نشده بود چرا كه تنها سرعت اينترنت كاهش يافته بود.
مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت بدون تاييد وجود مشكل در روز يكشنبه افزود: ظهر روز گذشته –دوشنبه- تعداد ۵۰ كابل STM1 در درگاه جاسك- فجيره به مدت ۲ ساعت دچار مشكل شده بود كه از طريق درگاه كويت ميزان قطع شده بازسازي شد.
خسروي خاطرشان كرد: در حال حاضر هيچ مشكلي نداريم و شبكه زيرساخت به طور كامل بازسازي شده است.
مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت گفت: با قطع شدن يك كابل، اختلالات شديد در كل شبكه ايجاد نميشود چرا كه چندين درگاه بينالملل ايجاد كردهايم تا بتوان مسيرهاي قطع شده را بازسازي كرد.
خسروي با انتقاد از بزرگنمايي مشكلات توسط رسانهها گفت: بروز مشكلاتي در سيستم طبيعي بوده و در تمام دنيا مرسوم است؛ اين در حالي است كه با بروز يك اشكال، اهالي رسانه با بزرگنمايي آن در باره زحمات كارشناسان شركت ارتباطات زيرساخت بيانصافي ميكنند.
وي افزود: برخي از موارد مشكلاتي در شبكه ايجاد ميشود كه مربوط به شركت ارتباطات زيرساخت نيست و حتي ممكن است مودم كاربران دچار مشكل شده باشد.
جناب آقای مهندس خسروی آخه چرا از باز گو کردن مشکلات ابا دارید شما و قبول نمیکنید.از حرف ها رو شاید مردم عادی قبول کنند ولی ماهایی که در این بخش مشغول کار هستیم و از کلیه ارتباطات شبکه ای کشور مطلع هستیم این گونه تکذیب کردن ها را توهین به شعور فعالان این بخش میدانیم.باز عم اعلام میکنم ایکاش در یک برنامه زنده با زیر ساخت-سازمان تنظیم و مخابرات میداشتیم تا مردم قضاوت کنند حق با کیست.
چقدر غیر مسئولانه پاسخ داده !! بجای عذرخواهی رسانه ها رو متهم به بزرگنمایی میکنه . آقای خسروی اگه لازم میدونین کاربرهای اینترنت کتبا از شما عذرخواهی کنن و رسانه ها هم کتبا تعهد کنن که چیزی ننویسن که شما بدتون بیاد !!!
شبکه اینترنت فقط این چند روز مشکل نداشته و مشکل از روزی شروع شده که شبکه ملی استارت زده شد و فیلترینگ لجام گسیخته ... جالب اینجاست سازمان فیلترینگ به هیچ عنوان به هیچ کس جواب پس نداده و هیچ وقت خودش رو در برابر آحاد ملت مسئول و پاسخگو ندونسته.
بجای فرافکنی از مسئولین ژاپنی یاد بگیرید که حتی بخاطر مسائلی که مستقیما مقصر نبودن ( فاجعه فوکوشیما ) از ملتشون عذر خواهی کردن و جلوی دوربین سرشون رو خم کردن.
برای مسئولین حوزه آی تی متاسفم...
اصلا" معبومه که حرف آقای خسروی هیچ مبنا و پایه ای نداره بخاطر اینکه همونطور که شرکت زیرساخت اینترنت رو وارد کشور میکنه خودش هم مسئول تمام مشکلات و اختلال های بوجود اومده هست .اگر 1 درصد هم اختلال به گردن مخابرات و یا شرکتها باشه باز شرکت زیرساخت مسئوله چون نظارت نمیکنه و با به سازمانی که مسئول نظارت بر سازمانهای مختلف هست تذکر نمیده. اصلا" هیچکسی حرف ایشون رو قبول نمیکنه هر روز فقط ادعا میکنند که پهنای باند داره دو برابر میشه ولی در عمل وقتیکه میگن دوبرابر شد یا پهنای باند باز هم افزایش یافت فقط مشترک میترسه چون ادعای پهنای باند برابر با محدودیت و افت کیفیت سرویسها و سرعت اینترنت.
الان بيش از سه ماه است كه اين مشكل وجود دارد و ايشان ... مشكل را تكذيب مي كنند . بيش از دو ماه است كه روي همه بسترهاي https اين مشكل وجود دارد و حتي يك فايل اتچمنت شده از ايميل هاي جيميل قابل دريافت نيست . از ديروز هم كه مشكلات به حد اعلي خود رسيده است قطعي هاي فراوان عدم باز شدن بيش از 70 درصد سايت ها و اعلام خطاي تايم اوت
جناب خسروی، میشه همین الان لطفا براوزرتون و باز کنید و خیلی راحت تایپ کنید google.com و بعد enter رو بزنید ؟
این تست راحت ممکنه نشون بده که همین الان روز سه شنبه ساعت 13:40 اینترنت مشکل داره یا نه
لطفا از همون آی اس پی هایی باشه که مردم استفاده میکنند
با سلام
آقایون تعریفی از مشکل و کیفیت بیاورند ما هم یاد بگیریم . لطفا بفرمایند چه پارامترهایی برای ارزیابی اینترنت باکیفیت و بی کیفیت دارند شاید مردم ما انتظاراتشون خیلی زیاده
آقای خسروی ما کاملا حرف شما رو قبول داریم هیچ مشکلی در شبکه نداریم لطفا برای اثبات به این مردم ..(معذرت میخوام) .. گراف درگاه فجیره ، کویت ، ترکیه رو به این ملت نشون بدید تا هی نگن دارید کم فروشی میکنید ، کیفیت پایینه، قطهی زیاده . این ملت که نمیدونن وقتی پینگ تایم میتونه تا چند برابر بیستر از حالت معمول باشه و از هر 100 تا درخواستی هم که میشه اگه 10 20 30 40 تاش نیومد موردی نداره به هر حال میرسه . من شخصا با تمام وجود شرمنده تمام مشترکینی هستم که سالهاست از سر ناچاری با این وضعیت بهشون سرویس میدم واقعا شرمنده ام.
آلبته همه اینها به کنار ، فدا سر ملت ایران ، اینکه از هر 1000 تصویر 999 تاش اشتباه فیلتر میشه هم به کنار ، فقط خواهش میکنم ، لطفا" ، یه ذره واسه این مردم کمتر احترام قائل "نشید" واسه همه اینهایی که هست بگید "اینه که هست میخواید بخواید نمیخواید نخواید" ، ما هم خیالمون راحت میشه از تو این سایتهایی که انگشتر چاقی و لاغری میفروشن مقالاتمون رو میگیریم اساتید هم میدونن که مشکل از اینترنته.
"زحمات کارشناسان شرکت ارتباطات زیر ساخت" یعنه چه؟ وظیفهشان است، کارشان است، بابتش پول میگیرند، ...
ضمن اینکه رسانهها کارشان تمجید و بهبه و چهچه نیست، کارشان انتقاد تند و تیز است. گویا آقایان انتظار دارند رسانهها مثلا هر روز درج کنند که "امروز هم با زحمات فداکارانهی کارشناسان هیچ قطعی و مشکی نداشتیم."...