۳
۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۵
به گفته مديرعامل شركت

زيرساخت: هيچگونه قطعي نداريم

ايتنا - حسروي: زماني كه قطعي در مسيري اتفاق بيفتد، ارتباط به دليل هوشمند بودن شبكه از مسير ديگري برقرار مي‌شود.



مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت با بيان اين كه شبكه زيرساخت هوشمند است گفت: زماني كه قطعي در مسيري اتفاق بيفتد، ارتباط به دليل هوشمند بودن شبكه از مسير ديگري برقرار مي‌شود.

به گزارش ایتنا محمود خسروي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران، با بيان اين‌كه به دليل هوشمند بودن شبكه ارتباطات زيرساخت، قطعي نداريم اظهار كرد: شركت‌هايي كه ارتباط نقطه به نقطه از ما مي‌گيرند، بايد مسير «رزرو» داشته باشند كه اين كار صورت گرفته و ما هيچ زماني قطعي نداريم.

خسروي درباره SLA - توافقنامه سطح خدمات - هم با بيان اين‌كه اين موضوع از طرف سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به ما ابلاغ شده است اظهار كرد: ما اعلام آمادگي كرديم و هر اپراتوري كه آماده باشد با آن قرارداد SLA امضاء خواهيم كرد.

مدير عامل شركت ارتباطات زيرساخت گفت: شبکه فيبر نوري شرکت ارتباطات زيرساخت طي برنامه پنج‌ ساله پنجم توسعه، ۲۰ هزار کيلومتر توسعه مي‌يابد.

به گزارش ايسنا، شركت ارتباطات‌ زيرساخت با هماهنگي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي براي دو سرويس موجود در شركت ارتباطات زيرساخت SLA مي‌دهد، يكي از اين سرويس‌ها، سرويس لينك نقطه به نقطه است كه مهم‌ترين مشتريان آن همراه اول، شركت مخابرات ايران و ايرانسل هستند.

سرويس دوم كه SLA براي آن مصوب شده سرويس شبكه ديتاست كه با جلسات سه جانبه بين شركت ارتباطات زيرساخت، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي و شركت مخابرات ايران هماهنگي لازم براي اجرايي كردن آن به‌عمل آمده است.
 
کد مطلب: 20310
نام شما
آدرس ايميل شما


مرتضی
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقای خسروی همه دروغ میگن قطعی چیه؟اصلا" قطعی نداریم !!! کیفیت و سرعت اینترنت هم که عالیه !!!تمومه دیگه اصلاگ هیچ مشکلی از این بایت نیست !!! شما خودتون رو ناراحت نکنید. به احتمال زیاد اینترنت شما از اون خطهاییه که به مردم نمیدین و فقط مخصوص خودتونه که اصلا" هیچ مشکلی نداره.!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
پس لابد این قطعیا که هر روز شاهدش هستیم تقصیر بابای منه
بهروز
feedback
من از خدمات شركت پارس آنلاين استفاده مي كنم . حدود سه ماه است كه اينترنت اين شركت با قطعي هاي متعدد و اختلال بسيار همراه است و هر زمان كه با پشتيباني شركت تماس مي گيريم ادعا مي كنند كه خطوط زيرساهت اشكال دارد و شركت زيرساخت هم براي حل اين مشكل همكاري هاي لازم را به عمل نمي آورد . در اين ميان فقط مصرف كننده و مردم عادي هستند كه قرباني اين شركت ها مي شوند و هيچكس هم پاسخگو نيست
بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ