مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران: اختلال در شبکه تلفن همراه کاملا طبیعی است/جای نگرانی وجود ندارد!
ایتنا- یک مقام مسئول: با توجه به افزایش تعداد مشترکان، با پیک ترافیک مواجه شدهایم.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با طبیعی دانستن اختلال در شبکه تلفن همراه در این استان گفت: با توجه به افزایش تعداد مشترکان، با پیک ترافیک مواجه شدهایم.
به گزارش ایتنا از فارس، بهروز باباجانی درباره اختلال در شبکههای تلفن همراه در مازندران افزود: این موضوع به دلیل رشد فزاینده مشترکان در یک مقطع زمانی بوده است.
وی بیان داشت: این امر به این دلیل است که مرکز سوئیچ موبایل آنالوگ نیست و بر مبنای دیتاست و قبلاً ترافیک به صورت بوق اشغال بوده و در حال حاضر بر کیفیت تاثیر میگذارد که رفع شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی وجود ندارد، اظهار داشت: این اختلال کاملاً طبیعی بوده که رفع شده و ناشی از افزایش تقاضا و حضور مشترکان بوده است.
باباجانی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر افزایش ظرفیت سوئیچهای مدرن را در دستور کار داریم با توجه به افزایش تعداد مشترکان با پیک ترافیک مواجه شدهایم.
وی یاداور شد: شرکت مخابرات مازندران در حال افزایش ظرفیت از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک است.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به انجام اقدامات خاص برای روان بودن شبکههای تلفن همراه در هفته جاری و آینده برای مردم، گفت: افزایش منابع در کانالهای سایت موبایل، تعبیه سایت موبایل سیار به نقاط خاص، افزایش ظرفیت سایت موبایل و اقدام نرمافزاری در دو برابر کردن سایت موبایل در روستاها، اطراف شهر و کوهپایهها از جمله اقدامات بوده است.
باباجانی با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث دریافت و ارسال پیامکهای تلفن همراه در مازندران نیز وجود ندارد، گفت: سیستم مخابرات و تلفن همراه در شرایط عادی بهسر میبرد.
وی افزود: شرکت مخابرات مازندران دارای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک است.