۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۷ ساعت ۲۳:۱۷

افزایش تمایل مشتریان بانک‌ها به استفاده از سرویس‌های موبايل بانكينگ

در این تحقیق که از سوی Sybase 365 صورت گرفته همچنین مشاهده می‌شود که 34 درصد از بانک‌ها از انواعی از سرویس‌های موبایل استفاده می‌نمایند و 32 درصد نیز در نظر دارند در عرض 12 تا 24 ماه آینده خود را به انواعی از اینگونه سرویس‌ها مجهز سازند. ابزارهای Mobile Banking اینک به سمتی حرکت می‌کنند که بتوانند موجودی حساب و یا ارزش سهام مشتریان را از طریق موبایل به آنان ارائه بدهند. در این تحقیق که از بین تعدادی از مشتریان بانک‌ها انجام شد، 80 درصد از این افراد اظهار داشتند که تنها درصورتی تمایل به استفاده از سرویس‌های موبایل بانکینگ دارند که این سرویس‌ها «امن» یا «خیلی امن» باشند. Sybase 365 مدعیست که میزان تحصیلات، افزایش در دسترس بودن و میزان استفاده از این سرویس‌ها می‌توانند بعنوان عواملی که مانع از بروز برخی «سوءتفاهمات» در رابطه با امنیت این برنامه‌ها می‌گردند، مطرح باشند. در بخشی از این گزارش می‌خوانیم: «دستگاه‌های مورد استفاده از سوی مشتریان بانک‌ها می‌تواند به امنیت اتصال کمک شایانی بنماید زیرا این تجهیزات معمولاً مجهز به روش‌های امنیتی مضاعف هستند.» این گزارش از سوی Sybase 365 و با نام “Mobile Banking: The Second Wave. Global Mobile Banking Survey 2008” منتشر گردیده است.
کد مطلب: 11211
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ