گفته میشود دلیل این امر تمایل مدیران ژاپنی به قوت قلب گرفتن درخصوص آینده شرکتهایشان در پی بروز بحران اقتصادی است که اخیراً گریبانگیر کسب و کار در سرتاسر جهان شده است.
ترس از تعدیل نیروها و وضع وخیم اقتصادی موجب شده تا این روزها کسب و کار شرکت Zappallas Inc یکی از فعالان بزرگترین شبکه سایتهای پیشگوئی و فالبینی ژاپن سکه شود.
از جالبترین شعارهای این شرکت که کاربران پس از ورود به سایت آن با آن مواجه میشوند میتوان به «مشاهده آینده شما در سه ماه آتی» و «صحت صددرصد» اشاره نمود.
نکته جالب توجه، مواردی هستند که با عمل نمودن به نصایح این شرکت غیبگو توانستند به نتایج قابل قبولی برسند.
یک شرکت ژاپنی که در زمینه تهیه محتوا بر روی سرویسهای موبایل فعالیت دارد پس از اینکه به توصیههای Zappallas مبنی بر تمرکز بر روی خانمهایی در رده سنی 20 تا 34 سال عمل نمود، موفق شد سود خالص خود را در نیمه اول سال مالی جاری بمیزان 61 درصد افزایش بدهد.
آمارها نشان میدهند بعد از مشاهده چنین نتایجی، تعداد کاربران ثبتنامی این شرکت که هزینه اشتراک ماهیانهای را بطور مرتب پرداخت مینمایند از اولئل امسال تا پایان ماه اکتبر با 21 درصد افزایش به 2.2 میلیون نفر بالغ گردیدند.
خانم Kumiko Wada سخنگوی Zappallas در مصاحبه با رویترز میگوید: «طالعبینی و پیشبینی آینده مطلبی است که قدمت آن به هزاران سال قبل بازمیگردد. ما امروزاینکار را با کمی چاشنی طنز و تفریح انجام میدهیم اما افرادی وجود دارند که با اعتقاد به این امر توانستهاند در زمانهای دشوار بسلامت از موانع و مشکلات عبور کنند.»
این شرکت که 70 درصد درآمدهای آن از طریق پیشبینی آینده بدست میآید، در کنار استفاده از نصایح رمالان حرفهای! که مجهز به انواع تکنیکهای شرقی و غربی میباشند، با تحلیل دادههای آماری و ترکیب آن با قدری زیرکی و هوشمندی توصیههای خود را برای مشتریان آماده میکنند.
این شرکت که NTT DoCoMo Inc ، KDDI Corp و Softbank Corp از معروفترین مشتریان آن محسوب میشوند، همانند مشتریانش، خود نیز بدنبال آیندهای درخشان میباشد.
خانم Wada در ادامه میگوید: «ما نمیخواهیم تنها بعنوان یک شرکت طالعبین شناخته شویم بلکه خواهان آن هستیم تا یکی از پایههای پیشرفت دیگران بحساب آئیم.»