۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ دی ۱۳۸۷ ساعت ۰۷:۵۷

بيشتر کاربران پیش از خریدهای آنلاین تحقيق مي‌كنند

شرکت Internet 1&1 این تحقیق را از بین 1500 خریدار و 400 شرکت انجام داد و در نهایت مشاهده کرد که تقریباً نیمی از خریداران انگلیسی پیش از انجام خریدهای آنلاین خود اقدام به بررسی و مطالعه مطالب و توصیه‌هایی درخصوص کالاهای مورد نظر خود می‌کنند. در بخش دیگری از این تحقیق آمده است که یک سوم خریداران مایل هستند تا مطالبی را در خصوص تجارب خودشان در رابطه با محصول یا محصولات خاصی که بصورت آنلاین خریداری نموده‌اند بر روی اینترنت منتشر کنند. همچنین 44 درصد از مردان و 34 درصد از زنان خریدار به رتبه‌بندی‌هایی که معمولاً از سوی دیگر کاربران و خریداران و بشکل ستاره به محصولات مختلف اختصاص داده می‌شود توجه می‌کنند و یک چهارم نیز بطور فعال بدنبال کامنت‌های خدمات مشتریان که بر روی سایت فروشندگان قرار دارند می‌گردند. در ادامه این تحقیق آمده است که بسیاری از فروشندگان از افزایش اهمیت مقالات، وبلاگ‌ها و دیگر مطالب آنلاینی که درخصوص کالاهای آنان در اینترنت درج می‌شود غافل هستند و 48 درصد از خرده‌فروشان اظهار می‌کنند که هیچگونه دخالت و کنترلی بر نحوه انعکاس شهرت و نام خود بر روی اینترنت ندارند. Oliver Mauss مدیر عامل 1&1 می‌گوید: «زمانی که تبلیغات فضای اینترنت را اشباع می‌کنند، مشتریان بخوبی درمی‌یابند که ارزش اطلاعات و تجارب مستقیم آنان و به اشتراک‌گذاری این معلومات تا چه اندازه می‌تواند ارزشمند باشد. گسترش این امر با افزایش اعتمادبنفسی که ابتدا از بررسی فروشندگان کوچک‌تر بوجود می‌آید، آغاز می‌شود.» «شرکت‌های تجاری و کسب و کارهای آنلاین چنانچه برای سابقه و اعتبار آنلاین برند خود اهمیتی قائل می‌باشند باید اینگونه مسائل را مورد توجه بیشتر قرار دهند.»
کد مطلب: 11805
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ