۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۴۵

بررسي شکايات دريافتي از مشترکين اپراتورهاي سيار و پيجو و ثابت

از ابتداي سال 1388 تاکنون يکصد مورد از شکايات دريافت شده از مشترکين اپراتورهاي سيار، پيجو و ثابت توسط دفتر نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي بررسي و رفع شده است. ولي‌الله مرادي- رييس گروه نظارت بر اپراتورهاي دولتي و خصوصي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ضمن اعلام اين خبر گزارشي نيز از عملکرد دو ماهه اول سال 1388 سازمان در حوزه نظارت بر فعاليت سرويس‌هاي ارتباطي ارايه نمود. اين گزارش حاکي از تشکيل چهار مورد جلسه درخصوص مشکلات اپراتورها با استان‌ها و تامين امکانات اوليه شبکه، بررسي صد مورد شکايات مشترکين اپراتورهاي سيار، پيجو و ثابت و انعکاس مشکلات به اپراتورها به منظور رفع آنها، مکاتبه با استان‌ها و اپراتورها به منظور معرفي رابطين فني و مالي به منظور ايجاد تعامل بيشتر سازمان با اپراتورها و ايجاد هماهنگي بين آنان، تشکيل دو جلسه با اپراتور دوم (ايرانسل) در زمينه چگونگي ارايه گزارش کيفيت شبکه، بررسي مشکلات فني شبکه‌ها از جمله مشکلات آيين‌نامه MMS و انتقال مکالمات از سوي مشترکين به شماره تلفن‌هاي اضطراري از قبيل آتش‌نشاني، اورژانس و ... مي‌باشد که از اقدامات بسيار مهم در حوزه نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي محسوب مي‌گردد. وي همچنين در ادامه، بررسي و تدوين قرارداد واگذاري کيفيت و پوشش شبکه سيار به بخش برون‌سازماني، تدوين نيازها و پيش‌بيني عملکرد سال 88، جمع‌بندي عملکرد سال 87 اپراتورها وسازمان و ارايه گزارش به بخش برنامه‌ريزي و کنترل پروژه سازمان، بررسي مشکلات اپراتورها در زمينه تعرفه‌هاي مالي و ابلاغ مصوبات کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات به آنها در راستاي تسهيل مشکلات اپراتورها، بررسي درخواست‌هاي اپراتورها به منظور افزايش مشترکين و توسعه شبکه به خارج از پروانه مربوطه را نيز از جمله اقداماتي که در دوماهه اخير توسط حوزه نظارت و اعمال مقررات سازمان انجام شده است عنوان نمود.
کد مطلب: 12650
نام شما
آدرس ايميل شما