بر اساس تحقيقات جديد انتظار ميرود توييتر در سال ۲۰۱۱ ميزان درآمدهاي تبليغاتي خود را به سه برابر افزايش دهد و به رقم ۱۵۰ ميليون دلار برساند.
شركت تحقيقاتي eMarketer در گزارش جديد خود اعلام كرد: درآمد توييتر از بخش تبليغات در سال ۲۰۱۰ نزديك به ۴۵ ميليون دلار بوده است و اين شركت ميتواند در سال ۲۰۱۱ اين درآمد را به ۱۵۰ميليون دلار و در سال ۲۰۱۲ به ۲۵۰ ميليون دلار افزايش دهد.
اين شركت همچنين اعلام كرد: يكي از دلايل افزايش چشمگير درآمدهاي تبليغاتي توييتر استفاده از پلت فرم تبليغاتي خود محور است. همان طور كه در گوگل و فيس بوك از آن استفاده شده است.
اخيرا چندين شركت خواهان خريد توييتر بودند اما اين سرويس اجتماعي به اين پيشنهادها پاسخ منفي داد و مدير اجرايي توييتر اعلام كرد كه اين سرويس يك سرويس مستقل باقي خواهد ماند.