۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۷

برگزاري نخستین دوره آموزش هواوی توسط كهكشان

ايتنا - با توجه به توسعه روزافزون به کارگیری محصولات هواوی در ایران، نیاز به نیروهای آموزش دیده و متخصص آشنا به این محصولات به شدت احساس می‌گردد که کهکشان نیز در همین راستا همکاری ویژه خود را با این شرکت آغاز نموده است.
برگزاري نخستین دوره آموزش هواوی توسط كهكشان

ایتنا موسسه کهکشان نور، نماینده انحصاری شرکت اسکای کام در برگزاری دوره‌های تخصصی هواوی در ایران، نخستین دوره عمومی رسمی آموزش‌های تخصصی هواوی در ایران را برپا نموده است.

به گزارش موسسه دیده بان آی تی، نخستین مدرسان موسسه کهکشان، پس از گذراندن موفقیت‌آمیز دوره‌های تخصصی در دفتر مرکزی شرکت در چین، در حال برگزاری نخستین دوره‌های آموزشی رسمی در ایران و در محل موسسه کهکشان نور می‌باشند.

مدرسان موسسه کهکشان نور پس از طی نمودن دوره‌های ویژه آموزشی تخصصی و روش تدریس موفق به کسب تاییدیه برگزاری دوره‌های تخصصی HCDA و HCDP و مدارک مربوطه شده‌اند.

بهناز آریا، مدیر آموزش موسسه کهکشان در همین زمینه اظهار داشت: هم اکنون موسسه کهکشان در حال برگزاری دوره نخست عمومی آموزشی HCDA در داخل کشور می‌باشد که دانشجویان در انتهای دوره در صورت موفقیت در آزمون، موفق به کسب مدارک معتبر و رسمی هواوی خواهند گردید.

وی با اشاره به وجود لابراتوار آموزشی بسیار پیشرفته هواوی در کهکشان که در کشور بی‌نظیر است گفت: با توجه به نیاز جامعه ایران به این گروه از متخصصین، برای دریافت کنندگان مدارک و برای آن دسته از افرادی که ارزیابی‌های مربوطه را باموفقیت بگذرانند، فرصت‌های شغلی با حقوق و سمت‌های متنوع و مناسب نیز در شرکت Skycom در ایران و یا دفاتر منطقه‌ای هواوی در سراسر جهان فراهم می‌باشد.

علی عباس نژاد، مدیرعامل موسسه کهکشان نور نیز با اشاره به سهم بالایی که هواوی از بازار مخابرات ایران دارد تصریح کرد: با توجه به توسعه روزافزون به کارگیری محصولات هواوی در ایران، نیاز به نیروهای آموزش دیده و متخصص آشنا به این محصولات به شدت احساس می‌گردد که کهکشان نیز در همین راستا همکاری ویژه خود را با این شرکت آغاز نموده است.

وی در مورد ایجاد زمینه جدید همکاری موسسه کهکشان با شرکت اسکای کام در زمینه دوره‌های تخصصی هواوی نیز بیان داشت: باتوجه به آنکه بسیاری از زیرساخت‌های مخابراتی کشور در حال حاضر با محصولات هواوی تجهیز شده‌اند، موسسه کهکشان مفتخر است که متخصصان ایرانی در ایران و در یکی از موسسات آموزشی ایرانی و با مدرسین زبده ایرانی موفق به گذراندن دوره‌ها می‌شوند که این امر هم از هدررفتن سرمایه ملی جلوگیری می‌کند و هم انتقال دانش فنی به داخل کشور را موجب می‌شود.

به گزارش ایتنا موسسه کهکشان در حال ثبت نام برای دوره‌های دوم تا چهارم آموزش تخصصی هواوی می‌باشد که علاقه‌مندان می‌توانند در این زمینه با شماره تلفن ۸۸۷۱۹۲۹۴ تماس حاصل نموده و یا به وب سایت اين موسسه مراجعه نمايند.
کد مطلب: 17983
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام