ایتنا - لینکدین جزو معدود شبکههای اجتماعی است که هنوز کاربران چینی به آن دسترسی دارند.
شبکهٔ اجتماعی لینکدین بهدنبال ورود به بازار چین
خبرگزاری ايسنا , 8 خرداد 1390 ساعت 11:21
ایتنا - لینکدین جزو معدود شبکههای اجتماعی است که هنوز کاربران چینی به آن دسترسی دارند.
یکی از مدیران شبکهٔ اجتماعی لینکدین گفت: قصد داریم به دنبال فرصتهایی جدید در چین باشیم و برروی جمعیت گسترده کاربران در این کشور سرمایهگذاری کنیم، اگرچه فعالیت در این کشور با پیچیدگیها و مشکلات خاص خود توام است.
به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، لینکدین که یک شبکهٔ اجتماعی اشتغالیابی است و در آمریکا و اروپا دارای محبوبیت فراوانی است، هماکنون حضور اندکی در بازار شبکههای اجتماعی چین دارد.
لینکدین جزو معدود شبکههای اجتماعی است که هنوز کاربران چینی به آن دسترسی دارند. توییتر و فیسبوک در چین مسدود هستند و لینکدین نیز در ماه فوریه سال جاری میلادی برای مدت کوتاهی مسدود شد.
لینکدین همانند فیسبوک به کاربران اجازه میدهد تا برای خود پروفایلهای اختصاصی همراه با عکس و جزییات درباره خود ایجاد کند. همچنین به منزله یک پایگاه اطلاعاتی آنلاین از رزومههای الکترونیکی است.
کد مطلب: 18234
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/18234/شبکه-اجتماعی-لینک-دین-به-دنبال-ورود-بازار-چین