۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۱

شبکهٔ اجتماعی لینک‌دین به‌دنبال ورود به بازار چین

ایتنا - لینک‌دین جزو معدود شبکه‌های اجتماعی است که هنوز کاربران چینی به آن دسترسی دارند.
یکی از مدیران شبکهٔ اجتماعی لینک‌دین گفت: قصد داریم به دنبال فرصت‌هایی جدید در چین باشیم و برروی جمعیت گسترده کاربران در این کشور سرمایه‌گذاری کنیم، اگرچه فعالیت در این کشور با پیچیدگی‌ها و مشکلات خاص خود توام است.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، لینک‌دین که یک شبکهٔ اجتماعی اشتغال‌یابی است و در آمریکا و اروپا دارای محبوبیت فراوانی است، هم‌اکنون حضور اندکی در بازار شبکه‌های اجتماعی چین دارد.

لینک‌دین جزو معدود شبکه‌های اجتماعی است که هنوز کاربران چینی به آن دسترسی دارند. توییتر و فیس‌بوک در چین مسدود هستند و لینک‌دین نیز در ماه فوریه سال جاری میلادی برای مدت کوتاهی مسدود شد.

لینک‌دین همانند فیس‌بوک به کاربران اجازه می‌دهد تا برای خود پروفایل‌های اختصاصی همراه با عکس و جزییات درباره خود ایجاد کند. هم‌چنین به منزله یک پایگاه اطلاعاتی آنلاین از رزومه‌های الکترونیکی است.
کد مطلب: 18234
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ