ایتنا - شیوه نامه جدید نظام پیشنهادات زیرساخت اجرایی میشود.
نظام پیشنهادات زیربنای اصلی مدیریت مشارکتی و اصلیترین پایه نظام «بهبود مستمر» است.
به گزارش ایتنا، مهندس «غلامرضاشیدایی» عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: شیوه نامه جدید نظام پیشنهادات شرکت ارتباطات زیرساخت توسط دفتر نوسازی و تحول اداری تنظیم و پس از بررسی به تصویب هیئت مدیره رسید.
مهندس شیدایی در ادامه گفت: هدف از این کار در مرحله نخست استفاده از همفکری همکاران به عنوان ارزشمندترین سرمایه شرکت است.
عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: اعتماد به تفکر کارکنان، ایجاد روحیه همفکری و مشارکت و تعاون، ارتقاء کیفی منابع انسانی (احساس هویت، وفاداری و تعلق سازمانی و احساس مسئولیت بیشتر برای حل مسائل) میانجامد.
وی افزود: در مرحله بعد بهبود کیفیت، از طریق افزایش خدمات و تنوع آنها به همراه کاهش هزینهها، کاهش قیمت تمام شده، تقلیل ضایعات، حذف اتلافها؛ کاهش مراحل انجام کار و بهبود روشهای انجام کار باعث ارتقاء جایگاه شرکت، افزایش بهره وری و انگیزه نیروی انسانی خواهد شد.
مهندس شیدایی تصریح کرد: هیئت مدیره معتقداست اجراکنندگان فعالیتهای شرکت، با توجه به اشرافی که نسبت به خلاءهای موجود و امکانات بالقوه و بالفعل شرکت دارند بهترین کسانی هستندکه میتوانند بهترین روشها را بررسی و روشهای بهبود وضعیت را پیشنهاد دهند.
عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به این نکته که ۲۵۰۰ پیشنهاد برای سال ۹۰ هدف گذاری شده است تصریح کرد: فرآیند کار در هیئت مدیره به نحوی تصویب شده است که در حداقل زمان به پیشنهادات رسیدگی و اقدامات تشویقی نیز انجام شود.
همکاران برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفنهای ۸۸۱۱۲۲۶۶-۸۸۱۱۳۵۳۰ اداره بهره وری و تحول اداری تماس حاصل فرمایند. یا برای ارائه پیشنهاد به قسمت کمیته پذیرش پیشنهادات سایت شرکت ارتباطات زیرساخت مراجعه کنند.