۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۸

نهايي شدن نحوه‌ عملياتي كردن SLA شركت ارتباطات زيرساخت تا يك ماه آينده

نحوه عملياتي كردن SLA يا توافقنامه سطح خدمات در جلسات شركت ارتباطات زيرساخت با سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به بحث و بررسي گذاشته شده كه پس از پايان جلسات هماهنگي احتمالاً تا حدود يك ماه آينده قابل اجرا خواهد بود.
نهايي شدن نحوه‌ عملياتي كردن SLA شركت ارتباطات زيرساخت تا يك ماه آينده


به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاري دانشجويان، شركت ارتباطات‌ زيرساخت با هماهنگي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي براي دو سرويس موجود در شركت ارتباطات زيرساخت SLA مي‌دهد، يكي از اين سرويس‌ها، سرويس لينك نقطه به نقطه است كه مهم‌ترين مشتريان آن همراه اول، شركت مخابرات ايران و ايرانسل هستند.

سرويس دوم كه SLA براي آن مصوب شده سرويس شبكه ديتاست كه با جلسات سه جانبه بين شركت ارتباطات زيرساخت، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي و شركت مخابرات ايران هماهنگي لازم براي اجرايي كردن آن به عمل آمده است.

اما حسن شاهي - معاون بهره‌برداري و مديريت شبكه شركت ارتباطات زيرساخت - با بيان اينكه شركت ارتباطات زيرساخت آمادگي خود را جهت ارائه سرويس لينك نقطه به نقطه با SLA مصوب اعلام كرده است، اظهار كرده بود: شركت مخابرات ايران در حال حاضر عليرغم توصيه‌هاي مكرر شركت ارتباطات زيرساخت اكثر لينك‌هاي نقطه به نقطه بين مراكز و تجهيزات خود در سطح شبكه را بدون پشتيبان از شركت ارتباطات زيرساخت درخواست مي‌كند و به همين دليل به محض بروز قطعي در شبكه وسيع زيرساخت كشور، شبكه شركت مخابرات ايران به دليل نداشتن مسير پشتيبان از قطعي‌ها متأثر مي‌شود.

وي افزوده بود: بر همين اساس همچون گذشته، به شركت مخابرات ايران توصيه مي‌شود جهت لينك‌هاي نقطه به نقطه حتماً قراردادهاي مسيرهاي پشتيبان را با SLA شركت ارتباطات زيرساخت منعقد كنند و در اين راستا شركت ارتباطات زيرساخت آماده هرگونه همكاري است.
کد مطلب: 19565
نام شما
آدرس ايميل شما