۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۰

ASUS ET2700 تلفيقي از طراحي و کارايي!

ايتنا - اين محصول طراحي ساده و در عين حال زيبايي دارد. ضخامت اين محصول در لبه‌ها حداکثر به سه سانتي‌متر و در بخش مياني به هفت سانتي‌متر مي‌رسد.
ASUS ET2700 تلفيقي از طراحي و کارايي!


یکی از دستگاه هایی که امروزه به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است،دستگاه هایی موسوم به All In One می باشد.
محصولی که دنیای کامپیوتر های شخصی را متحول ساخته و کلا در قالب یک مانیتور ارائه می شود.اما شاید در سال های گذشته ،مشتری این محصول ارگان ها ،بانک هاو سازمان های مختلف بوده اند و به تازگی کاربران شخصی نیز به سمت استفاده از این دستگاه ها پیشرفته اند.

بدین منظور شرکت های سازنده علاوه بر کارایی دستگاه تمرکز خاصی را بر مقوله طراحی و ابعاد نموده اند. اما ASUS به عنوانی یکی از بزرگترین سازندگان محصولات کامپیوتری در دنیا همواره از گسترده ترین سبد تولید کالا برخوردار می باشد.

یکی از محصولات این شرکت نیز All In One می باشد که علاوه بر کارایی از ظاهری زیبا برخوردار می باشد.
اما از جدیدترین محصولات خانواده AIO (All In one) این شرکت می توان به مدل ET۲۷۰۰ اشاره نمود، که تلفيقي از طراحي زيبا، قطعات حرفه‌اي و امکانات مناسب است. ET۲۷۰۰ يکي از بهترين دستگاه AIO است که تاکنون ايسوس به بازار فرستاده است.

اين محصول طراحي ساده و در عين حال زيبايي دارد. ضخامت اين محصول در لبه‌ها حداکثر به سه سانتي‌متر و در بخش مياني به هفت سانتي‌متر مي‌رسد.
طراحي پايه اين محصول به گونه‌اي است که وقتي آن را روي ميز قرار مي‌دهيد، دوست داريد براي چند ثانيه هم که شده است به آن نگاه کنيد.

شايد اين اغراق به نظر برسد اما يکي از نقاط قوت اين محصول در همين بخش وجود دارد. ايسوس در اين محصول از يک صفحه‌نمايش ۲۷ اينچي با پنل MVA استفاده کرده است که اين موضوع علاوه بر‌ افزايش کيفيت رنگ‌هاي در حال نمايش باعث بهبود زاويه ديد آن در حالت عمودي و افقي مي‌شود.

بر‌اساس اطلاعات ارائه شده کاربر مي‌تواند با استفاده از اين صفحه‌نمايش به راحتي در زاويه ۱۷۸ درجه در حالت عمودي و افقي تصاوير را مشاهده کند. اما ET۲۷۰۰ به اين بسنده نکرده است و براي اين که ثابت کند يک AIO متفاوت است يک ويژگي خاص ديگر را به کاربر ارائه کرده است. شايد باور‌تان نشود اما ET۲۷۰۰ مجهز به بلندگوي صداي بم (Subwoofer) براي پخش صدا‌هاي فرکانس پايين است تا اين موضوع باعث شود اين محصول با وجود پشتيباني از فناوري DTS Surround Sensation Ultra PC و وجود تاييديه Sonic Master به محصول خاص در زمينه پخش موسيقي و فيلم تبديل شود.

طبق اطلاعاتي که ايسوس در مورد اين محصول گفته است ET۲۷۰۰ قادر به تشخيص ۱۰ اثر انگشت در يک زمان است که اين موضوع با وجود قابليت لمسي خوب آن لذت استفاده از دستگاه را دو چندان کرده است.
اين دستگاه علاوه بر وجود دوربين اينترنتي و پورت USB نسخه سه داراي پورت HDMI، جک ورودي آنتن تلويزيون‌(البته بر‌اساس کشور متفاوت است)، خروجي ساب ووفر، کارت خوان حافظه و پورت ترکيبي USB۲ و eSATA است. همچنين ايسوس براي مديريت توان مصرفي در اين محصول يک نرم‌افزار مديريت توان در نظر گرفته است که کاربر با استفاده از آن مي‌تواند به راحتي توان مصرفي را مديريت کند.
 
کد مطلب: 20166
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام