عرضه یک راهکار CRM جدید با قابلیتهای اجتماعی از سوی شرکت جیو سافت ویر
ایتنا- توسط راهکار اجتماعی خدمات مشتری جیو، شرکتها و سازمانهای کاربر میتوانند فرایندهای ارتباط با مشتری را از طریق ابزارهای اجتماعی مدیریت کنند.
شرکت جیوسافتوِیر، یک نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری جدید عرضه کرده که دارای قابلیتهای اجتماعی است. به گزارش ایتنا به نقل از همکارانسیستم، هدف سافتوِیر از عرضه این نرمافزار، رقابت با راهکارهای نرمافزاری شرکت سیلزفورس داتکام در این حوزه است.
به گزارش وب سایت eweek، شرکت جیوسافتوِیر که راهکارهای مرتبط با نرمافزارهای اجتماعی عرضه میکند، به عرضه راهکار جدیدی پرداخته است که شرکتها و سازمانهای کاربر به کمک آن میتوانند فرایندهای ارتباط با مشتری را از طریق ابزارهای اجتماعی مدیریت کنند. محصول جدید این شرکت «راهکار اجتماعی خدمات مشتری جیو» نام گرفته است.
شرکت جیو برای افزایش رضایت کاربران خود قابلیتهای جدیدی به راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود افزوده است. یکی از این قابلیتها استفاده از سازوکارهای بازیهای رایانهای در این نرمافزار است. استفاده از سازوکار بازیهای رایانهای در نرمافزارهای رایانهای بدین معنا است که کاربران بسته به میزان و مهارت خود در استفاده از یک نرمافزار امتیاز دریافت میکنند.
یکی دیگر از قابلیتهای راهکار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت جیو یکپارچهسازی آن با شبکه اجتماعی فیسبوک است. شرکتهای کاربر با استفاده از این قابلیت میتوانند گفتوگوها و مطالب مشتریانشان بر روی شبکههای اجتماعی را دنبال کنند و از نظرات آنها درباره محصولاتشان آگاه شوند.
شرکت جیو به تقلید از رقیب خود سیلزفورس داتکام نرمافزار CRM خود را با فناوریهای همراه سازگار کرده است. کاربران میتوانند از طریق آیفون، آیپد و گوشی و رایانههای لوحی تحت سیستمعامل اندروید و بلکبری از این راهکار نرمافزاری استفاده کنند. جیو قصد دارد راهکار CRM خود را با فناوریهای همراه تحت سیستمعامل ویندوز فون نیز سازگار کند.
شرکت جیو قصد دارد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود را با قیمت پایهای ۷۰ هزار دلار در سال جاری عرضه کند.