ایتنا- براساس آمار 36.9 درصد افراد نوکیا را به عنوان گوشی بعدی خود انتخاب میکنند.
مرکز تحقیقاتیVuclip یکی از تامینکنندگان محتوای ویدیو، نوکیا را به عنوان محبوبترین برند معرفی کرد و آماری چشمگیر در مورد برتری تلفنهای همراه منتتشر کرد.
به گزارش ایتنا اولین آمار نشان داد وقتی از مردم پرسیده شد تلفن همراه بعدی خود را از کدام برند انتخاب میکنند، بیشتر آنها برند نوکیا را ترجیح دادند.
طبق این آمار، جمعیت انبوه ۳۶.۹ درصدی از مردم نوکیا را به عنوان گوشی بعدی خود انتخاب میکنند. رقیبی که از نظر آرا به نوکیا نزدیکتر بود ۲۴.۸ درصد و دیگری ۲۰.۸ از آرا را به خود اختصاص دادند.
برندهای تجاری تلفنهای همراهی که مصرفکنندگان جهانی به عنوان برند بعدی خود در نظر دارند
دومین آمار مهم، تفاوت بین زنان و مردان در انتخاب تلفن همراه است. برای زنان و مردان، قیمت، امکانات و صفحهنمایش از فاکتورهای مهم برای تصمیمگیری هستند. اگرچه، در مورد رتبهبندی این فاکتورها زنان و مردان کاملا متفاوت هستند.
این طور که به نظر میرسد مهمترین فاکتوری که زنان در خرید تلفن همراه به آن اهمیت میدهند، امکانات و پس از آن صفحهنمایش و قیمت است. از طرف دیگر، برای مردان قیمت مهمترین فاکتور و امکانات و صفحهنمایش گزینههای بعدی هستند. بیش از نیم میلیون نفر کاربر تلفن همراه از ۱۸۸ کشور در این نظرسنجی شرکت کردند.
جنسیت افراد چه نقشی در الویتهای انتخاب تلفن همراه دارد؟