ایتنا- بیشترین شکایت مردم از اپراتورها، عدم پوشش مناسب مناطق توسط همراه اول و مزاحمتهای تلفنی مشترکان ایرانسل است.
بيشترين موضوع شكايت مردم از اپراتورهاي تلفن همراه اعلام شد
خبرگزاری ايسنا , 16 فروردين 1391 ساعت 14:37
ایتنا- بیشترین شکایت مردم از اپراتورها، عدم پوشش مناسب مناطق توسط همراه اول و مزاحمتهای تلفنی مشترکان ایرانسل است.
مدير كل نظارت بر سرويسهاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام كرد كه بيشترين ميزان شكايات مردم از اپراتور همراه اول در رابطه با بحث پوشش است و از اپراتور دوم تلفن همراه بيشترين ميزان شكايات موضوع مزاحمتهاي تلفني بود.
به گزارش ایتنا غلامرضا داداشزاده در گفتوگو با ایسنا، اظهار كرد: يكي از مباحث مهم بحث احراز هويت سيمكارتهاي ايرانسل است كه به همين دليل بيشترين موارد شكايت از اين اپراتور آمار زياد مزاحمان تلفني در اين نوع سيمكارتها عنوان شده كه اين احراز هويت به سختي انجام ميشود.
داداشزاده تصريح كرد: يكي ديگر از موضوعات مهم اين بحث است كه اپراتور اول تلفن همراه سامانه ۱۷ رقمي را براي پيگيري شكايات مردم ايجاد كرده است. متاسفانه ايرانسل هنوز سامانه ۱۷ رقمي را براي پيگيري شكايات مردم ايجاد نكرده است كه بايد اين موضوع انجام شود.
کد مطلب: 21666
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/21666/بيش-ترين-موضوع-شكايت-مردم-اپراتورهاي-تلفن-همراه-اعلام