بيشترين موضوع شكايت مردم از اپراتورهاي تلفن همراه اعلام شد
ایتنا- بیشترین شکایت مردم از اپراتورها، عدم پوشش مناسب مناطق توسط همراه اول و مزاحمتهای تلفنی مشترکان ایرانسل است.
مدير كل نظارت بر سرويسهاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام كرد كه بيشترين ميزان شكايات مردم از اپراتور همراه اول در رابطه با بحث پوشش است و از اپراتور دوم تلفن همراه بيشترين ميزان شكايات موضوع مزاحمتهاي تلفني بود.
به گزارش ایتنا غلامرضا داداشزاده در گفتوگو با ایسنا، اظهار كرد: يكي از مباحث مهم بحث احراز هويت سيمكارتهاي ايرانسل است كه به همين دليل بيشترين موارد شكايت از اين اپراتور آمار زياد مزاحمان تلفني در اين نوع سيمكارتها عنوان شده كه اين احراز هويت به سختي انجام ميشود.
داداشزاده تصريح كرد: يكي ديگر از موضوعات مهم اين بحث است كه اپراتور اول تلفن همراه سامانه ۱۷ رقمي را براي پيگيري شكايات مردم ايجاد كرده است. متاسفانه ايرانسل هنوز سامانه ۱۷ رقمي را براي پيگيري شكايات مردم ايجاد نكرده است كه بايد اين موضوع انجام شود.
اینترنت همراه اول واقعا افتضاحه!!
وقتی هنوز بسته تشویقی انتخاب نکرده باشی قابل تحمله اما نمیدونم اسمش رو چی میشه گذاشت.زرنگی یا ... که وقتی بسته تشویقی انتخاب میکنی سرعت به شدت میاد پایین و زیر افتضاح میشه.یه صفحه ساده رو باید 30 بار رفرش کنی تا به زور نصفه و نیمه بیاد.
واقعا باید تاسف خورد.
اقا منم درکت میکنم منم ایرانسل دارم امروز نتم وسط بازی قطع شد اعصابم خرد شد زدم گوشیمو با تمام قدرت شکستم الانم دستم از مچ دررفته زنگ زدم به اپراتورشون جواب ندادن بیخیال شدم رفتم بنزین ریختم رو سیمکارت ایرانسل آتیشش زدم خیالم راحت شد