اوراکل یکی دیگر از عرضه کنندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را خرید
ایتنا- اینولور از طریق برپایی کمپین بر روی فیسبوک یا توییتر به شرکتهای کاربر خود کمک میکرد بازخورد مشتریان را بهتر درک کنند.
شرکت اوراکل که یکی از عرضه کنندگان مطرح راهکارهای کسب و کار است، اخیراً شرکت اینوولور (Involver) را خریداری کرده است.
اینوولور از جمله عرضه کنندگان نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است که در راه اندازی کمپینهای بازاریابی بر روی شبکههای اجتماعی به شرکتها و سازمانهای مشتری خود کمک میکند.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت eweek، شرکت اینوولور سومین شرکت مرتبط با شبکههای اجتماعی است که در دو ماه گذشته توسط اوراکل خریداری شده است. اوراکل در پنجم ژوئن سال جاری شرکت کالکتیو اینتلکت را خریداری کرد.
این شرکت به شرکتها و سازمانهای کاربر خود کمک میکرد تا با برپایی کمپینهایی بر روی شبکههای اجتماعی فیسبوک و توئیتر واکنشها و بازخوردهای مشتریان خود را بهتر درک کنند. اوراکل در ۲۳ ماه می نیز شرکت ویرچو را خریداری کرد. این شرکت نیز خدمات بازاریابی مشابهی ارائه میکرد.
هنوز جزئیات معامله اوراکل و اینوولور فاش نشدهاست. اما مدیرعامل شرکت اینوولور در وبلاگ خود نوشته است انتظار میرود ترکیب اینولوور و اوراکل به خلق راهکارهای اجتماعی موثری در زمینه فعالیت شرکتها بر روی شبکههای اجتماعی، فروش و غیره بینجامد.
وی پیشبینی کرده است اوراکل با کمک اینوولور خواهد توانست راهکارهای مبتنی بر فناوری پردازش ابری خود را تا حد زیادی ارتقا دهد.
شرکت اوراکل که در ماه گذشته عرضه خدماتی با عنوان اوراکل کلود را آغاز کرده، سرمایه گذاریهای کلانی را برای ارائه خدمات مبتنی بر فناوری پردازش ابری انجام داده است.
اوراکل حتی در ماههای گذشته مبالغی در حدود ۳.۴ میلیارد دلار را صرف خرید شرکتهای RightNow و تالئو کرد تا بتواند عرضه خدمات مبتنی بر فناوری پردازش ابری خود را گسترش دهد.
اوراکل در این مسیر، رقابتهای بیامانی را با شرکتهای سپ و سیلزفورس در پیش گرفته است که آنها نیز تاکنون چندین شرکت عرضه کننده خدمات مبتنی بر فناوری پردازش ابری و راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را خریداری کردهاند.