شوگر سی آر اِم؛ برترین عرضه کننده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری
ایتنا- این شرکت قابلیتهای بالایی در پشتیبانی از فناوریهای همراه و فروش بالایی نیز در بازار راهکار مدیریت ارتباط با مشتری داشته است.
شرکت شوگر سی آر اِم (SugarCRM) از سوی موسسه فورستر ویو به عنوان برترین عرضهکننده نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شد.
این شرکت که تا پیش از این از نظر میزان رشد در بازار نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری رتبه اول را از آن خود کرده بود، حالا از سوی فورستر به عنوان «پیشرو» شناخته شده است.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت virtual-strategy، موسسه فورستر در یکی از گزارشهای خود که در ماه جولای سال جاری منتشر شده، شوگر سی آر اِم را به خاطر قابلیت کاربری بالای محصولات، پشتیبانی از فناوریهای همراه و فروش موفقیتآمیز در بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری پیشرو دانسته است.
شرکت شوگر سیآر اِم راهکارهایی عرضه میکند که کسبوکارهای مختلف به کمک آنها میتوانند تعامل خود با مشتریانشان را بهبود بخشند.
برآوردها نشان میدهد نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) این شرکت تاکنون بیش از یازده میلیون بار دانلود شده است.
تعداد کاربران نهایی این راهکارها نیز بیش از یک میلیون نفر برآورد میشود.
بیش از هفت هزار سازمان و شرکت مختلف در سراسر جهان نیز راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری شوگر سی آر اِم را در فضای پردازش ابری مورد استفاده قرار میدهند.
پیش از این نیز موسسات و رسانههایی مثل CRM Magazine و InfoWorld به خاطر راهکارهای نرمافزاری موفقیتآمیز شوگر سی آر اِم از این شرکت تجلیل کرده بودند.
گفتنی است موسسه فورستر در ارزیابی عملکرد شرکتهای عرضه کننده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری به مولفههای مختلفی توجه میکند، از جمله دارا بودن مجموعههای نرمافزاری چندکاره در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری، عرضه راهکارهای سازگار با عملیات پیچیده سازمانهای بزرگ، عرضه راهکارهایی که همزمان در چند صنعت مختلف کاربرد داشته باشد، و عرضه راهکارهای سازگار با سازمانهای متوسط.