کانا برای کسبوکارهای متوسط، راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری عرضه کرد
ایتنا- کانا اکسپرس، در واقع پل ارتباطی بین گردانندگان کسبوکارهای کاربر و مشتریانشان است.
شرکت کانا سافتویر (Kana Software) که در زمینه عرضه راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری از طریق فناوری پردازش ابری تخصص دارد، پلتفرم جدیدی را برای کسبوکارهای متوسط روانه بازار کرده است.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت eweek، این راهکار که کانا اکسپرس نام دارد، زمینه ارتباط گردانندگان کسبوکارهای کاربر را از طریق تماس تلفنی، ایمیل، چت زنده و خودکار، صفحات وب و شبکههای اجتماعی با مشتریانشان فراهم میکند.
این راهکار مدیریت ارتباط با مشتری که در واقع نوعی مرکز تماس مجازی است به مشتریان کمک میکند پاسخ سوالات و اطلاعات مورد نیاز خود را از هر کجا و در هر زمان آسانتر به دست آورند.
شرکت کانا سافتویر این پلتفرم را از طریق فناوری پردازش ابری و در قالب الگوی «نرمافزار به مثابه خدمات» (SaaS) عرضه کردهاست.
این راهکار برای کسبوکارهایی با اندازه متوسط طراحی شده که ممکن است منابع کافی برای ایجاد یک مرکز تماس مستقل برای کسبوکار خود نداشته باشند.
کسبوکارهای کاربر میتوانند با خرید یک اشتراک سالیانه و با استفاده از یک مرورگر اینترنتی از این پلتفرم استفاده کنند.
مبنای کار این پلتفرم بدین شکل است که متون و پیامهای مشتریان را که مثلاً از طریق ایمیل یا چت ارسال شده، اسکن میکند و پاسخها و اطلاعات مربوط به آنها را از طریق چندین کانال مختلف در اختیار مشتریان قرار میدهد.
شرکت کانا پیش از این در سپتامبر ۲۰۱۱ از سوی گارتنر به عنوان یکی از عرضهکنندگان پیشرو راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شده بود.
گارتنر این شرکت را در کنار شرکتهایی مثل ایگین (eGain) و موکسی (Moxie) وارد مربع جادویی خود کرده بود.