تقاضای فعالان صنعت تلکام برای راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری در حال افزایش است
ایتنا- یکی از دلایل رشد بازارهای ارتباط با مشتری، بالارفتن تقاضای کسبوکارهای کوچک و متوسط است.
برآوردهای یک شرکت پژوهشی نشان میدهد بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری که برای صنعت ارتباطات راه دور (تلکام) طراحی شده است، تا سال ۲۰۱۶ بیش از ۵. ۵ درصد رشد خواهد داشت.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وبسایت businesswire، شرکت پژوهشی ریسرچ اند مارکتز (Research and Markets) پیشبینی کرده است بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور در سالهای بین ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ با رشدی ۵۸. ۵ درصدی به شکوفایی خود ادامه خواهد داد.
پژوهشگران و تحلیلگران یکی از مهمترین عوامل رشد بازار این راهکارها را افزایش تقاضای کسب و کارهای کوچک و متوسطی که در این صنعت مشغول به کار هستند، دانستهاند.
به گفته آنها، افزایش درآمد، ارتقای خدمات مشتری، کاهش هزینه یافتن مشتریان جدید و افزایش رضایتمندی مشتریان از جمله اهدافی است که کسب و کارهای کوچک و متوسط میکوشند با استفاده از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری به آنها دست یابند.
این مطالعه همچنین نشان میدهد تقاضاها برای راهکارهای کاستومایزشده یا سفارشیشده مدیریت ارتباط با مشتری در میان کسب و کارهای فعال در صنعت ارتباطات راه دور افزایش یافته است.
به گفته پژوهشگران، دلیل اصلی افزایش تقاضا برای راهکارهای سفارشیشده این است که کسب و کارها میخواهند راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را با سایر فرایندهای تجاری و زیرساختهای آی تی خود یکپارچه کنند.
تحلیلگران معتقدند افزایش تقاضا برای راهکارهای سفارشیشده به رشد انفجارگونه بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور خواهد انجامید.
شرکت ریسرچ اند مارکتز در گزارش خود برترین عرضهکنندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه این صنعت را نیز معرفی کرده است. شرکتهای آمداک سیستم (Amdocs System)، آوایا، اینفور، مایکروسافت، اوراکل، سیلزفورس دات کام و شرکت سپ اِی جی از جمله شرکتهایی هستند که به گفته پژوهشگران بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری ویژه صنعت ارتباطات راه دور را در استیلای خود دارند.