شرکت سپ در بازار راهکارهای مدیریت کسبوکارهای همراه پیشرو است
ایتنا- پیشبینی میشود شرکت سپ، تا 2016 پیشرو در این بازار باشد و بدین ترتیب بتواند 11سال پیاپی، این عنوان را حفظ کند.
موسسه پژوهشهای بینالمللی (آیدیسی) اعلام کرده است شرکت سپ در بازار نرمافزارهای مدیریت کسبوکارهای همراه (MEM) پیشرو است. آیدیسی بر مبنای درآمد سپ در سال ۲۰۱۱ دست به این ارزیابی زده است.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وبسایت شرکت سپ، موسسه آی دی سی در پیشبینیهای خود از وضعیت بازار راهکارهای مدیریت کسبوکارهای همراه تا سال ۲۰۱۶ شرکت سپ را برای یازدهمین سال متوالی در این بازار پیشرو دانسته است.
براساس گزارش آی دی سی، شرکت سپ (شاخه آفاریا) در سال گذشته میلادی توانسته است با راهکار مدیریت ابزارهای همراه خود حدود ۱۶.۴ درصد از این بازار را از آن خود کند.
این در حالی است که نزدیکترین رقبای سپ در این بازار سهمی کمتر از ۷ درصد دارند.
موسسه آی دی سی در گزارش خود دو بازار مدیریت ابزارهای همراه (MDM) و مدیریت نرمافزارهای همراه (MAM) را با هم ترکیب کرده و آن را بازار مدیریت کسبوکارهای همراه نامیده است.
در گزارش آی دی سی راهکارهای شرکت سپ در این بازار مورد بررسی قرار گرفته و تفاوتهای آن با راهکارهای عرضه شده از سوی رقبای این شرکت برجسته شده است.
یکپارچگی با ابزار تجاری BusinessObjects که برای تجزیه و تحلیل دادههای جمع آوری شده به کار میرود، قابلیت ارتقا در صدها هزار ابزار همراه مورد استفاده در کسبوکارها، انعطافپذیری، استفاده از خدمات پردازش ابری و پشتیبانی از خدمات رمزنگاری نامتقارن سامسونگ (SAFE API) در ابزارهای آندروییدی و غیره از جمله مهمترین ویژگیهای متمایزکننده راهکارهای شرکت سپ در این بازار برشمرده شده است.
رئیس واحد راهکارهای همراه شرکت سپ در این باره نیز گفته است: پیشگامی ما در بازار راهکارهای همراه به خاطر تعهدی است که برای ارائه بهترین راهکارها به ۱۹۵ هزار مشتری خود داریم.