حذف عامل انسانی از نرمافزارهای «سیآرام» نزدیک است
ایتنا- با ظهور نرمافزارهای نسل جدید CRM، تحولاتی اساسی در این زمینه رخ خواهد داد.
بررسیهای جدید نشان می دهد نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان موسوم به CRM در آینده نزدیک شاهد تحولات اساسی خواهند بود.
به گزارش ایتنا از فارس به نقل از وی تری، زاک نلسون مدیر شرکت نت سوییت معتقد است که در آینده این نرمافزارها به طور کامل توسط ماشین مدیریت خواهند شد و عامل انسانی از آنها حذف میگردد.
به گفته وی، با افزایش قابلیتهای شبکهای دستگاهها و سیستمهای مختلف، توانایی شرکتها برای انجام امور فروش در ارتباط مستقیم با کاربران نهایی افزایش مییابد.
نلسون افزود: برقراری ارتباطات از طریق ماشین به ماشین مجرای نوظهوری است که انقلاب عظیمی بهپا خواهد کرد.
به عنوان مثال در آینده نمایشگرهای نصب شده در اتومبیلها با بررسی خودکار ماشین خرید لاستیکهای جدید را در صورت لزوم به راننده پیشنهاد میدهند یا به وی در مورد ضرورت تعویض برف پاککنها هشدار میدهند.
وی تصریح کرد: در واقع ماشینهای خودکار با اتصال به سیستمهای سی آر ام خواهند توانست خود به طور مستقیم پیشنهاد فروش کالاهای مختلف را مطرح کنند.
نلسون همچنین از انجام آنلاین تنها ۷ درصد از تعاملات مالی فعلی جهان خبر داد و افزود: در گذر زمان این رقم با استفاده از سیستمهای خودکار و ماشینی سی آر ام افزایش مییابد.
وی همچنین بر نقش مثبت شبکههای اجتماعی در تقویت این رویکرد تاکید کرد.