۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۳
تلویزیون‌های 84اینچی با وضوح تصویر 4هزار پیکسل

پرده سینما در خانه

ایتنا- آیا شما خانه‌هایتان را با فناوری‌ها تطبیق می‌دهید؟ مثلا اگر بخواهید تلویزیون بزرگ‌تر انتخاب کنید، خانه‌ بزرگ‌تری را انتخاب می‌کنید؟
پرده سینما در خانه


یک شرکت بزرگ ژاپنی تولید کننده دستگاه‌های الکترونیکی اقدام به عرضه دستگاه‌های پخش ویدئو با کیفیت فوق HD و تلویزیون‌های اولترا HD کرده است که با اندازه ۸۴ اینچ کیفیتی ۴ برابر تلویزیون‌های HD کنونی دارند. 


به گزارش ایتنا از  مهر، کریس کوکسون رئیس فناوری‌های سونی پیکچرز اظهار داشت: برخی از مردم می‌پرسند که آیا برای استفاده از تلویزیون‌های ۸۴ اینچی نیاز به خانه‌ای بزرگ‌تر دارند؟ 

پاسخ این است که تلویزیون‌های ۲۵ اینچی برای وضوح استاندارد، تلویزیون‌های ۵۰ اینچی برای وضوح بالا و برای وضوح تصویر فوق بالا تلویزیون‌های ۸۴ اینچی در نظر گرفته شده است.

تلویزیون‌های اولترا HD به طور گسترده به عنوان نسل بعدی در فناوری تلویزیون درنظرگرفته می‌شود اما درحال حاضر ما با کمبود محتوایی مواجه هستیم که بتواند از این وضوح گسترده تصویر استفاده لازم را ببرد، اگرچه از این دستگاه‌های پخش می‌توان برای پخش ویدئوها با کیفیت پایین‌تر نیز استفاده کرد اما شرکت سونی ابراز امیدواری کرده است که این کمبود را با دستگاه پخش ویدئو خود پاسخ دهد.

این شرکت بزرگ ژاپنی در مراسم معرفی دو دستگاه جدید خود اعلام کرده است که برای پخش کننده ویدئو سونی چند فیلم بلند و کوتاه که به تهیه کنندگی سونی تولید شده‌اند نیز درنظر گرفته شده است.

این تلویزیون جدید سونی همراه یک تبلت اکسپریا S ارائه شده که می‌توان از آن به عنوان یک دستگاه کنترل از راه دور با صفحه لمسی استفاده کرد.

فیل مولینو رئیس اجرایی سونی الکترونیک اظهار داشت: ما می‌دانیم که درحال حاضر محدودیت‌هایی پهنا و اندازه فیلم وجود دارد و من فکر می‌کنم که این تلویزیون گام مناسبی خواهد بود تا اطمینان حاصل کنیم که مصرف‌کننده می‌تواند در خانه خود از تجربه تماشای فیلم 4k لذت ببرد.

صنایع الکترونیک از صفحه نمایش‌های تخت با عنوان اولترا HD یاد می‌کند اما سونی صرفا به واژه 4K اکتفا کرده است چرا که براساس اظهارات مولینو این تلویزیون حدود ۴۰۰۰ پیکسل است که این امر در مقایسه با تلویزیون‌های ۱۰۸۰ پیکسلی قرار می‌گیرد.

شرکت سونی از سال ۲۰۰۵ ساخت تلویزیون‌های 4K را در پیش گرفته است، سال گذشته این شرکت یک پروژکتور 4K خانگی و اوایل امسال یک دستگاه پخش کننده بلوری 4K معرفی کرد.

این دستگاه‌ها با قیمت ۲۴,۹۹۹.۹۹ دلار عرضه می‌شوند در حالی که شرکت ال.جی پیشتر مدل تلویزیون اولترا HD خود را در ۸۴ اینچ با قیمت ۱۹,۹۹۹.۹۹ دلار معرفی کرده بود.
کد مطلب: 24499
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام