۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۶

CES 2013؛ رقابت جدی تبلت های ویندوز 8

ایتنا - نمایشگاه CES امسال جایی برای رقابت شدید میان بسیاری از تولید کنندگان تبلت های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 8، از سرتاسر جهان بود.
CES 2013؛ رقابت جدی تبلت های ویندوز 8


نمایشگاه CES امسال جایی برای رقابت شدید میان بسیاری از تولید کنندگان تبلت های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۸، از سرتاسر جهان بود.


به گزارش ایتنا در همین رابطه گیگابایت، به عنوان یک کمپانی با سابقه، به طور جدی وارد بازار تبلت شده است.
در این رویداد تکنولوژی و خلاقیت محور، دو تبلت به نام های S۱۱۸۵ و S۱۰۸۲ با صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی و پردازنده های فوق قدرتمند آیوی بریج، از سوی گیگابایت معرفی شدند.
هردو این محصولات از کیفیت ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کنند و مجهز به درگاه‌های HDMI و VGA هستند.


در حالی که S۱۱۸۵ برای عموم کاربران طراحی شده، مدل S۱۰۸۲ با پردازنده کم مصرف‌تر، برای استفاده‌های تجاری و کسب و کار در نظر گرفته شده است.
S۱۰۸۲، همچنین برای اتصال به شبکه سیمی، مجهز به درگاه LAN است.
این مدل در دو نسخه با هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایتی برای ذخیره سطح وسیع‌تری از اطالاعات یا با حافظه SSD برای دسترسی و پاسخگویی سریع‌تر اطلاعات، در بازار عرضه خواهد شد.
برخی از لوازم جانبی این دو محصول مانند صفحه کلید مجزا، قابلیت اتصال مغناطیسی به خود تبلت را دارند.


گیگابایت علاوه بر این دو تبلت، دو اولترابوک به نام‌های U۲۱۴۲ و U۲۴۴۲ را در نمایشگاه CES ۲۰۱۳ به نمایش گذاشت. مدل U۲۱۴۲ با قابلیت چرخش صفحه نمایش و قرارگیری آن روی صفحه کلید، امکان تبدیل شدن به تبلت را خواهد داشت.
قرارگیری صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی و حافظه SSD ۲۵۶ گیگابایتی، وزن این محصول را تنها به ۱.۳۹ کیلوگرم می رساند. همچنین مدل U۲۴۴۲ در دو نسخه با کارت گرافیک های GT ۷۳۰ و GT ۶۵۰ عرضه خواهد شد.
 
کد مطلب: 24955
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام