hdjkh - این کمپین به این منظور ایجاد شده است که به مشتریان الجی نشان دهد آنها چه نقش بزرگی در الهام فناوری به الجی بازی میکنند.
کمپین آنلاین “To Me, You Are Perfect.” (از نظر من، تو حرف نداری) پیامهای شخصی کاربران را در بیلبوردهای تایم اسکویر و سیرک پیکادیلی نشان میدهد.
به گزارش ایتنا الجی امروز بر پایۀ معرفی محصول جدیدی که در ۷ آگوست خواهد داشت، کمپین آنلاینی را آغاز میکند که طی آن مشتریان با مضمون “To Me, You Are Perfect.” (به معنی “از نظر من، تو حرف نداری”) به عزیزان شان پیام ارسال میکنند.
این کمپین به این منظور ایجاد شده است که به مشتریان الجی نشان دهد آنها چه نقش بزرگی در الهام فناوری به الجی بازی میکنند. همه میتوانند در این کمپین شرکت کنند، تنها کافیست یک تصویر یا ویدئو برای عزیزشان از طریق یکی از کانالهای آنلاین الجی، شامل میکروسایت موبایل الجی (www.LGMobile.com)، صفحۀ فیسبوک (www.facebook.com/LGMobile) یا کانال یوتیوب (www.youtube.com/LGMobile) ارسال کنند.
ویدئوکلیپها به عنوان بخشی از این کمپین انتخاب میشوند و در کانالهای چندگانۀ آنلاین الجی پست میشوند و روی بیلبوردهای تایم اسکویر در شهر نیویورک و سیرک پیکادیلی لندن نمایش داده میشوند.
برندهای که بیشترین لایکها و نمایشها را از آن خود کند جایزهای به ارزش ۵ هزار دلار به وی اعطا میشود. به ۴۰ شرکتکننده که به صورت تصادفی انتخاب میشوند نیز گوشی هوشمند سری G الجی تعلق میگیرد و ۵۰۰ نفر دیگر نیز پرینتر جیبی الجی (LG Pocket Photo printers) هدیه میگیرند. این کمپین در ۶ آگوست به اتمام میرسد.
دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیر اجرایی شرکت ارتباطات موبایلی الجی، گفت: "این رخداد برای تشکر از مشتریان و طرفداران و نشان دادن قدردانی ما از تمام کسانی است که الگویی از فلسفۀ (“ Life’s Good” زندگی خوب است) ما هستند. ما میخواستیم نشان دهیم که وقتی محصولات جدید الجی را طراحی میکنیم چقدر نظرات مشتریان ما برایمان مهم است. از نظر ما، مشتریان ما حرف ندارند؛ مخصوصاً وقتی سخن از الهامبخشی برای تولید و فناوری به میان میآید."