شرکت گیگیا؛ ستارة در حال ظهورِ بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری
ایتنا- گیگیا، سال 2013 را تا اینجا بسیار خیرهکننده پشت سر گذاشته است و بسیاری از سازمانها و شرکتها مشتریان محصولات نرمافزاری گیگیا هستند.
نشریه CRM Magazine که هر ساله برترین عرضهکنندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را معرفی میکند، این بار از شرکت گیگیا به عنوان یکی از ستارههای در حال ظهور در بازار این راهکارها نام برده است.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وبسایت marketwire، شرکت گیگیا (Gigya) از سوی نشریه سی آر ام مگزین به عنوان یکی از شرکتهای خوشآتیه در بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری معرفی شده است.
این نشریه از شرکتهایی چون سیلزفورس، سپ، مایکروسافت، اوراکل و نت سوئیت نیز به عنوان بزرگترین برندگان این بازار نام برده است.
بر اساس این گزارش، «ستارههای در حال ظهور» عنوان یکی از جوایز این نشریه است که به شرکتهای خوشآتیه و دارای محصولات خلاقانه اعطا میشود. امسال این جایزه نصیب شرکت گیگیا، یکی از عرضهکنندگان فناوریهای مدیریت دادههای مشتریان شده است.
این شرکت اوایل سال ۲۰۱۳ را با رشد خیرهکنندهای پشت سر گذاشته است. در حال حاضر بیش از ۷۰۰ شرکت و سازمان مشتری محصولات گیگیا هستند و فناوریهای این شرکت نیز ماهیانه به دست بیش از یک و نیم میلیارد کاربر نهایی میرسد.
پاتریک سالیر، مدیر عامل شرکت گیگیا کسب عنوان «ستاره در حال ظهور» از سوی نشریه سی آر اِم مگزین را مایه افتخار خوانده و گفته است: گیگیا با بیش از ۷۰۰ مشتری خود به سرعت در حال تبدیل شدن به یک شاخص و استاندارد در حوزه مدیریت دادههای مشتریان است.
گفتنی است شرکت گیگیا در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری صاحب چندین راهکار معروف است که از سوی شرکتهای بزرگی مثل پپسی، وریزون و ای بی سی مورد استفاده قرار میگیرد.