شرکت سیج راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود را به روز کرد
ایتنا- راهکارهای نرمافزاری جدید سیج، به کسب و کارهای کاربر کمک میکند هوشمندتر و سریعتر عمل کنند و کار جمعی خود را نیز تقویت کنند.
شرکت سیج اعلام کرده است راهکار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود را به روز کرده و قابلیتهایی بدان افزوده است که نیازهای دائمالتغییر کسب و کارها را برآورده میکند. سیج یکی از مهمترین عرضهکنندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در جهان است.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وبسایت marketwired، شرکت سیج از عرضه نسخه جدید راهکار تحت پردازش ابری مدیریت ارتباط با مشتری خود که Sage CRM R۱ ۲۰۱۳ نام دارد، خبر داده است.
نسخه جدید این راهکارها دارای قابلیتهای جدیدی در زمینه ابزارهای اجتماعی، کار جمعی و همراه است. نسخه جدید این راهکار طوری طراحی شده است که به کسب و کارهای کاربر کمک میکند هوشمندتر و سریعتر عمل کنند و کار جمعی خود را نیز تقویت کنند.
بر اساس این گزارش، نسخه جدید راهکار شرکت سیج سازگاری بیشتری با ابزارهای همراه یافته است. یکی از ابزارهای جدیدی که به این راهکار افزوده شده است سیلز لیت (Sales Lite) نام دارد که برای کاربران گوشیهای آیفون طراحی شده است.
ابزار دیگری به نام سیلز ترکر (Sales Tracker) نیز برای کمک به کاربران ویندوز ۸ به این راهکار افزوده شده است.
شرکت سیج در نسخه جدید راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود قابلیتهای مرتبط با کار جمعی را نیز ارتقا داده است. استفاده از سبک و ویژگیهای شبکه اجتماعی یامر (Yammer) مایکروسافت از جمله قابلیتهای جدیدی است که به این راهکار افزوده شده است و به تیمها و گروههای مختلف یک کسب و کار کمک میکند کارهای تیمی و جمعی خود را به شیوه موثرتری پیش برند.
گفتنی است هماکنون ۱۴ هزار کسب و کار کوچک و متوسط در سراسر جهان از راهکار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت سیج استفاده میکنند. این شرکت در حال حاضر ۱۳ هزار و ۳۸۰ نفر را در استخدام خود دارد که در ۲۴ کشور جهان فعالیت میکنند. تعداد مشتریان سیج در سراسر جهان از مرز ۶ میلیون نفر نیز گذشته است.