ایتنا - به گفته مدیر خدمات شرکت آوات، انعقاد قرارداد ASP با کمپانی ایسوس و راهاندازی مرکز خدمات موبایل با سرویس دو ساعته در مراکز عرضه موبایل از برنامههای پیش روی مرکز خدمات آوات است.
محسن مقدم، مدیرعامل سابق شرکت امتداد سازگار(شرکت خدمات پس از فروش و گارانتی سازگار)، مدیریت خدمات پس از فروش شرکت آوات را برعهده گرفت.
شرکت آوات که نمایندگی محصولات نوتبوک، تبلت و موبایل ایسوس را برعهده دارد و افتخارات زیادی در زمینه توزیع، همچون برترین تامین کننده محصولات ASUS و جایزه شتاب چهارمین جشنواره ستاره های فناوری در زمینه عرضه کامپیوترهای کامل را در سال گذشته کسب کرده است، اکنون تمرکز خود را در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی بیش از پیش خواهد کرد.
به گزارش ایتنا از رسانه آوات، محسن مقدم، مدیر خدمات شرکت آوات که سابقه طولانی و تجارب موفقی در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی دارد، گفت: با گسترش فضای خدمات و تقویت کادر فنی و بهینه سازی فرآِیندها، قصد داریم کمیت و کیفیت خدمات را در آوات افزایش دهیم. وی افزود: ماموریت ما در مرکز خدمات آوات این است که تعهدات گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات عرضه شده را بر اساس استانداردهای بینالمللی و قوانین داخلی به طور کامل به جا بیاوریم.
وی با بیان اینکه به زودی مرکز خدمات آوات در اصفهان راهاندازی خواهد شد گفت: راهاندازی مراکز خدمات در استانهای بزرگ از جمله مشهد، شیراز و تبریز از جمله اهداف کوتاه مدت خدمات آوات است.
به گفته مدیر خدمات شرکت آوات، انعقاد قرارداد ASP با کمپانی ایسوس و راهاندازی مرکز خدمات موبایل با سرویس دو ساعته در مراکز عرضه موبایل از برنامههای پیش روی مرکز خدمات آوات است.